Gå til innhold

Hvor tar man billig Botox i Oslo?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trenger bare i sinnarynken.

Anonymkode: 214d2...777

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje litt dumt å tenke «billig» når man gjør sånt? 

Anonymkode: b48b0...44f

• Liker 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Botox er dyrt.,

Anonymkode: 0eba3...879

Skrevet

Jeg ville aldri ha stolt på de som selges det billigst, for de gjør det gjerne for å gjøre opp for negativ omtale. De som forsøker å bygge seg opp faste kunder, men som ikke klarer det pga dårlige resultater selger slike behandlinger billigere. 

Jeg har tidligere gått til flere som var i midtsjiktet prismessig, og gikk så til en dyrere klinikk når de hadde salg - og FOR en forskjell i resultat. Det varte dessuten også lengre. 

Anonymkode: 97c8d...304

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar botox selv og det koster 2400 for et område der jeg går. Dette er kosmetiske sykepleiere og inkludert er også oppfølging etter et par uker. 

Anonymkode: 55e50...6fe

Skrevet

Hvilke steder er bra men ikke altfor dyre? 

Skrevet

Dermatvillingene på Løren. 

Anonymkode: 7f2de...318

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dr. Akram, kanskje? 1600,- kr. for ett område: https://share.google/ICxhdoFGkSiKTwbxZ

Anonymkode: e1aaa...0a8

Han gikk jeg til flere ganger, før jeg slutta helt med botox.

Anbefales.

Anonymkode: 6ba55...927

Skrevet

Enig, Dr. Akram er rimelig på pris å i tillegg ikke “kjip” med botoxen, slik som mange andre overprisede steder der det settes lite å forsvinner etter 5/6 uker..

Skrevet

Ikke ta botox. Det ser ikke ut! Du lurer ingen.

• Liker 1
Skrevet
RedBull91 skrev (51 minutter siden):

Ikke ta botox. Det ser ikke ut! Du lurer ingen.

Å jo da. Jeg har «lurt» hundrevis.

Anonymkode: b7804...d6a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å jo da. Jeg har «lurt» hundrevis.

..og har bla tatt hos «skjønnhetslegen»- billig og bra.

Skrevet

Takk for tips, hilsen ts

• 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk hos Skjønnhetslegen første gang i 2014 eller noe sånt. Vært hos Dr Akram 4-5 ganger. Første gang dro jeg til Stovner før han fikk klinikk i byen. 

Sist jeg var der bestilte jeg for 3 områder. Var så skuffet...måtte på få påfyll på et par steder etter 14 dager og etter 6-7 uker var effekten helt borte. Det var i fjor. 

Jeg har vært på andre steder tidligere. Et sted i Hegdehaugsveien som er kjempeflinke, men ufattelig dyre. 

Derfor gikk jeg tilbake til Skjønnhetslegen. Det er ikke slik at jeg har tatt botox jevnt hvert år, flere ganger i året og blitt "immun".

Er det flere med samme erfaring som meg? Har de begynt å vanne ut botoxen? Jeg tar ikke sjansen på å betale for 3 områder på nytt om det er slik at det virker bare noen få uker :(

Anonymkode: 38795...ee7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg gikk hos Skjønnhetslegen første gang i 2014 eller noe sånt. Vært hos Dr Akram 4-5 ganger. Første gang dro jeg til Stovner før han fikk klinikk i byen. 

Sist jeg var der bestilte jeg for 3 områder. Var så skuffet...måtte på få påfyll på et par steder etter 14 dager og etter 6-7 uker var effekten helt borte. Det var i fjor. 

Jeg har vært på andre steder tidligere. Et sted i Hegdehaugsveien som er kjempeflinke, men ufattelig dyre. 

Derfor gikk jeg tilbake til Skjønnhetslegen. Det er ikke slik at jeg har tatt botox jevnt hvert år, flere ganger i året og blitt "immun".

Er det flere med samme erfaring som meg? Har de begynt å vanne ut botoxen? Jeg tar ikke sjansen på å betale for 3 områder på nytt om det er slik at det virker bare noen få uker :(

Anonymkode: 38795...ee7

Samme her, men jeg har vært hos flere og effekten er alltid helt borte etter en måneds tid, maks 6 uker… Får alltid bare svar om at det er forskjell fra person til person, men burde jo få gratis påfyll etter så kort virkning spør du meg, er vel svært få som har råd til å ta hver eneste mnd og skal jo heller ikke være sånn.

Anonymkode: 64a13...1f7

AnonymBruker
Skrevet

Her var det motsatt, plutselig måtte jeg ha lavere dose. Øyenbrynene spratt opp, og da behandler skulle korrigere klappet det helt sammen, kunne ikke se øyevippene mine en periode pga jeg fikk tunge øyelokk. Det var riktig festlig, not…

Anonymkode: b71fd...a39

AnonymBruker
Skrevet

Tatovering, piercing, permanent makeup, botox og ulike operasjoner ville jeg aldri gjort der det er billig.

Billig frisør greit nok, håret vokser ut

Anonymkode: c37c8...984

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke billig men rimeligere enn Oslo , er i Ås. Flink. Vanitas klinikk 

Anonymkode: cf851...2e5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ikke billig men rimeligere enn Oslo , er i Ås. Flink. Vanitas klinikk 

Anonymkode: cf851...2e5

Du kan få det like billig i Oslo. Vanitas klinikk sin billigste botox var 2240 i Ås. Dermatvillingene på Løren i Oslo tar bare 2000. 

Anonymkode: 7f2de...318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...