AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #1 Skrevet 29. november 2025 Jeg kan absolutt nada om bil, kunnskapene mine går i minus, blir helt dum når det gjelder bil 🙈 Kjenner heller ingen som kan noe særlig... Jeg har en gammel Subaru fra 2005. Det gir meg skikkelig tungt hjerte å skulle vrake, men den skulle vært eu godkjent i 2023, har aldri fått det til. Har en del rust. Men det er nylig satt på ny eksosrør og skiftet hjullager og den har sommerdekk, vinterdekk og ett ekstra dekk i bagasjerommet. Det har vært den beste bilen ever som bare går og går... Batteriet er dødt nå fordi den har stått en stund. Men jeg er redd for å begi meg ut på å skulle selge som delebil, fordi jeg aner ikke hvordan man gjør det 🙈 trenger penger og den står jo bare å ruster bort nå, har ikke vært i bruk på to måneder siden den ble avskiltet. Anonymkode: db3eb...441
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #2 Skrevet 29. november 2025 Hva slags Subaru? Trikset her er å være supertydelig: Delebil i overskrift og tekst, list opp alt som er galt - effektivt, ikke i en endeløs roman som ingen leser - og sier at bilen fortrinnvis må hentes på henger. Er den fungerende ellers, må kjøper sørge for å skaffe røde skilt. Lykke til! Anonymkode: f6be8...71a 2 2
Gladgutten79 Skrevet 29. november 2025 #3 Skrevet 29. november 2025 Selges som den står på Finn.no og skriv IKKE Eu godkjent, en gammel Subaru er faktisk verdi i, om den er kjørt 200.000 km er den bare «lite kjørt» 1
Maskinfører Skrevet 29. november 2025 #4 Skrevet 29. november 2025 Subaru selges som delebil bør du skrive i annonsen og hva som evt er feil men er det en delebil så er det begrenset hva du kan ta for den ett sted mellom 3-5 000,- Lykke til med salg 😀
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #5 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hva slags Subaru? Trikset her er å være supertydelig: Delebil i overskrift og tekst, list opp alt som er galt - effektivt, ikke i en endeløs roman som ingen leser - og sier at bilen fortrinnvis må hentes på henger. Er den fungerende ellers, må kjøper sørge for å skaffe røde skilt. Lykke til! Anonymkode: f6be8...71a Der er problemet, jeg vet ikke alt som er helt, men det er nok mye 😅 det siste som skjedde var at motorvarsel lampen lyste. Det er en Forester. Anonymkode: db3eb...441
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #6 Skrevet 29. november 2025 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Subaru selges som delebil bør du skrive i annonsen og hva som evt er feil men er det en delebil så er det begrenset hva du kan ta for den ett sted mellom 3-5 000,- Lykke til med salg 😀 Jeg kan få 4000 i vrakpant, men det var mer en tanke om det gikk å få ett par tusen mer og om man skal ta seg bryet. Det er vel mer knot om man selge som delebil. Står på nett at det finnes firmaer som kjøper som delebil, noen som har erfaring med det? Anonymkode: db3eb...441 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #7 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Der er problemet, jeg vet ikke alt som er helt, men det er nok mye 😅 det siste som skjedde var at motorvarsel lampen lyste. Det er en Forester. Anonymkode: db3eb...441 *Hva som er galt.... Anonymkode: db3eb...441 1
Maskinfører Skrevet 29. november 2025 #8 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg kan få 4000 i vrakpant, men det var mer en tanke om det gikk å få ett par tusen mer og om man skal ta seg bryet. Det er vel mer knot om man selge som delebil. Står på nett at det finnes firmaer som kjøper som delebil, noen som har erfaring med det? Anonymkode: db3eb...441 Du kan godt selge den for 6 000-7 000,- også men delebiler ligger gjerne i den priskategorien jeg sa først det er alltids noen som skrur selv som kjøper dem er det en Forester ? Så er det gode biler som kan ha mange år igjen har en i familien han har bare hatt subaru ja jeg har erfaring med biloppkjøpere er du heldig så får du 3-5 000,- deretter fikser han feilene og selger den for kanskje 20 000,- hadde jeg ikke hatt bil skulle jeg kjøpt den av deg for jeg skrur selv
Maskinfører Skrevet 29. november 2025 #9 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): *Hva som er galt.... Anonymkode: db3eb...441 Sikkert en Lambdasonde som er gåen men det bare og ta en diagnosetest
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #10 Skrevet 29. november 2025 Jeg totalvraka min bil, 2016 modell uten kasko. Fikk 35 000 hos denne gjengen: brregauto.no Flere som dem der ute Anonymkode: 5308e...2e8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2025 #11 Skrevet 1. desember 2025 Rett link er https://www.brgauto.no/ Anonymkode: 5308e...2e8
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2025 #12 Skrevet 1. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 29.11.2025 den 11.13): Jeg kan få 4000 i vrakpant, men det var mer en tanke om det gikk å få ett par tusen mer og om man skal ta seg bryet. Det er vel mer knot om man selge som delebil. Står på nett at det finnes firmaer som kjøper som delebil, noen som har erfaring med det? Anonymkode: db3eb...441 Vrakpant på bil er 3000,- Man kan selge deler av bilen og bare levere selve ramma til vraking, da får du også 3000,- for ramma så lenge chassinummeret er lesbart, men skjønner at det ikke er så aktuelt om du ikke kan noe om bil og deler. Anonymkode: 9c6a0...c45
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2025 #13 Skrevet 3. desember 2025 Er jo bare å prøve å legge den ut til 12000, og godta evt bud som kommer inn. Tror du får mer for den ved å selge privat. Er ikke mye styr. Bare vær ærlig i annonsen om at det er en delebil. Ikke kjørbar/eu godkjent. Solgte en ford for en stund siden. Fikk 13000 for den. Solgte den til en fyr som skrur hjemme og ville ha delene. Han tok den med seg på en henger. Funket fint. Anonymkode: 1cd69...e73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå