Gå til innhold

fe

AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg rett å slett bare er ferdig med ligging... Har ikke hatt sex på 4,5 år. Har ikke klina en gang. 

Savner jo sex, men klarer ikke å se for meg alt "mikkmakk" på veien dit. Synes (nesten) ikke noen menn er attraktive heller. Mine single venninner driver å dater og ligger med den ene og den andre, mens jeg er godt på vei inn i noe slags form for kloster. 

Tidligere i forhold har jeg hatt mer sexlyst enn partner, men etter at jeg ble singel for noen år siden har jeg bare mista interessen helt. Synes det er skikkelig turn off med menn som skal snakke om sex/ ha seksuell humor også, virker som alle går rett på sexprat og dropper å gjøre noen som helst innsats for å bli kjent, er bare ute etter ligging med en gang. 

Føler meg skikkelig gammeldags og kjip og kjedelig, men orker jo ikke at noen jeg ikke vil bli tatt på av skal ta på meg... 

Jaja. RIP min vagina. 

Anonymkode: 6821f...563

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Synes det er skikkelig turn off med menn som skal snakke om sex/ ha seksuell humor også, virker som alle går rett på sexprat og dropper å gjøre noen som helst innsats for å bli kjent, er bare ute etter ligging med en gang. 

Skjønner ikke hva slags folk du omgir deg med. Dette høres ikke ut som menn som ønsker noe seriøst. 

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...