Erhjelle Skrevet 28. november 2025 #1 Skrevet 28. november 2025 Jeg er 40 og har bra utseende, trener en del, men orker ikke sex egentlig. Avviser jenter hele tiden på grunn av det, men vil det si at man må gi opp tanken på forhold også? 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 #2 Skrevet 28. november 2025 Hvorfor tror du at alle disse "jentene" (regner med at du "kvinner", siden du selv er 40) bare vil ha sex? Anonymkode: 6fab5...6d8 5
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 #3 Skrevet 28. november 2025 Vil du ha forhold som 40 åring med damer ( ikke jenter) må du enten ha sex ja skulle jeg tro eller du må velge en aseksuell som deg selv. Anonymkode: 033ea...454 4
KnekkeBørre Skrevet 28. november 2025 #4 Skrevet 28. november 2025 Livet er hardt, kompis. Stay hard! 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2025 #5 Skrevet 28. november 2025 Finnes aseksuelle damer. Du må bare være litt åpen om det. Anonymkode: 4bb50...740 5
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #6 Skrevet 29. november 2025 Jeg har det også sånn TS, men jeg er over 50. Jeg vil imidlertid gjerne ha sex innimellom, men orker ikke alt det styret og dramaet med needy damer som enten bruker sex som underholdning eller tror de er guds gave til mannen. Venter til jeg treffer en jeg kan bli sammen med. Anonymkode: 7cfdc...2af 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #7 Skrevet 29. november 2025 Erhjelle skrev (10 timer siden): Jeg er 40 og har bra utseende, trener en del, men orker ikke sex egentlig. Avviser jenter hele tiden på grunn av det, men vil det si at man må gi opp tanken på forhold også? Er du aseksuell? Anonymkode: 81395...97a 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #8 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har det også sånn TS, men jeg er over 50. Jeg vil imidlertid gjerne ha sex innimellom, men orker ikke alt det styret og dramaet med needy damer som enten bruker sex som underholdning eller tror de er guds gave til mannen. Venter til jeg treffer en jeg kan bli sammen med. Anonymkode: 7cfdc...2af Samme her. Vil vente til den rette dukker opp om han i det heletatt dukker opp. Heller singel enn så lenge. K50+ Anonymkode: a23fc...693
Jdz Skrevet 29. november 2025 #9 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har det også sånn TS, men jeg er over 50. Jeg vil imidlertid gjerne ha sex innimellom, men orker ikke alt det styret og dramaet med needy damer som enten bruker sex som underholdning eller tror de er guds gave til mannen. Venter til jeg treffer en jeg kan bli sammen med. Anonymkode: 7cfdc...2af Ja? Skal ikke sex være gøy? Hva er galt med sex for moro skyld, med mindre du faktisk mener at man bare skal ha sex for prokreasjon?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #10 Skrevet 29. november 2025 Normalt sett forventes det sex i et forhold. Men det finnes jo aseksuelle jenter også. Anonymkode: 83a95...929
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #11 Skrevet 29. november 2025 Erhjelle skrev (13 timer siden): Jeg er 40 og har bra utseende, trener en del, men orker ikke sex egentlig. Avviser jenter hele tiden på grunn av det, men vil det si at man må gi opp tanken på forhold også? Slutt å heng på byen hvor det først og fremst befinner seg kvinner under 25 år? 😅 Hvis du er på Tinder : sett alderen opp og huk av for de som ønsker forhold. Anonymkode: cc46d...1c5 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #12 Skrevet 29. november 2025 Jeg har hatt det slike siden konfirmasjon. Har blitt helt ødelagt mentalt av dette. Det har forstyrret tankegange min, jeg ligger ikke med damene fordi jeg finner de attraktive men av godhet og for å ikke såre de. I mange tilfeller må jeg tvinge meg til å ligge med de, og ofte har jeg mareritt over alle de damene jeg har tvunget meg til å ligge med. Tror dere jeg kommer til himmelen for å ha ofret meg så mye eller bærer det av sted til djevelen? Anonymkode: faf1a...ffc 2
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #13 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har hatt det slike siden konfirmasjon. Har blitt helt ødelagt mentalt av dette. Det har forstyrret tankegange min, jeg ligger ikke med damene fordi jeg finner de attraktive men av godhet og for å ikke såre de. I mange tilfeller må jeg tvinge meg til å ligge med de, og ofte har jeg mareritt over alle de damene jeg har tvunget meg til å ligge med. Tror dere jeg kommer til himmelen for å ha ofret meg så mye eller bærer det av sted til djevelen? Anonymkode: faf1a...ffc Nei, du har jo gjort det av godhet. Gode mennesker kommer til himmelen og sjelen din blir frelset. Fortsett sånn👌🏻 Anonymkode: 57a6e...988 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #14 Skrevet 29. november 2025 Det finne da damer og som ikke orker sex men som gjerne vil ha forhold. Som flere sier, du kan komme noen vei med å kommunisere hva du ønsker og hva du liker. Anonymkode: 891ba...e01
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #15 Skrevet 29. november 2025 Erhjelle skrev (14 timer siden): Jeg er 40 og har bra utseende, trener en del, men orker ikke sex egentlig. Avviser jenter hele tiden på grunn av det, men vil det si at man må gi opp tanken på forhold også? Aldri? Jeg er bare interessert i sex når jeg har eggløsning (et par dager i måneden altså), men utover det er jeg ikke så interessert. Liker å kose da, uten at det nødvendigvis må bli noe mer hele tiden. Min erfaring men menn er dessverre at de enten vil ha sex "hele tiden", eller ikke i det hele tatt, Men en som er helt aseksuell passer nok ikke for meg. Anonymkode: ab72c...943
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #16 Skrevet 29. november 2025 Det var godt å se noe som ligner meg litt. Har trodd jeg var helt på jordet og helt alene. Jeg ser etter en livspartner. Har sett etter det en stund nå og egentlig falt til ro med at det skjer om det skjer - om ikke går det helt fint. Jeg finnes ikke aseksuell, men har rast meg ferdig for lenge siden. Jeg orker rett og slett ikke mer meningsløs sex. Det påvirker også måten jeg datet på - jeg tar ting rolig og avslappet. Men så langt har jeg inntrykk av at sex er det viktigste som finnes for damer, og da mister jeg interessen med en gang. Er forvirrende å lese at så mange damer reagerer på at menn er så opptatt av sex, når jeg erfarer at damer er så voldsomt opptatt av sex Anonymkode: c0fb8...358 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #17 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det var godt å se noe som ligner meg litt. Har trodd jeg var helt på jordet og helt alene. Jeg ser etter en livspartner. Har sett etter det en stund nå og egentlig falt til ro med at det skjer om det skjer - om ikke går det helt fint. Jeg finnes ikke aseksuell, men har rast meg ferdig for lenge siden. Jeg orker rett og slett ikke mer meningsløs sex. Det påvirker også måten jeg datet på - jeg tar ting rolig og avslappet. Men så langt har jeg inntrykk av at sex er det viktigste som finnes for damer, og da mister jeg interessen med en gang. Er forvirrende å lese at så mange damer reagerer på at menn er så opptatt av sex, når jeg erfarer at damer er så voldsomt opptatt av sex Anonymkode: c0fb8...358 Hvor møter du disse damene da? Det er nok et fåtall av oss som ikke er så interessert i sex som er på datingapps f.eks. Anonymkode: ab72c...943
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #18 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvor møter du disse damene da? Det er nok et fåtall av oss som ikke er så interessert i sex som er på datingapps f.eks. Anonymkode: ab72c...943 Min livssituasjon gjør det nok vanskelig - men ikke umulig å treffe damer utenom datingapp. Møter de absolutt mest gjennom appene, og enda flere er tydelige/proaktive hva gjelder sex, og sier de virkelig ikke er interessert i noe ons eller ff - er det likevel den veien de ønsker å gå. Ingen tålmodighet til å bli kjent.. Siste var en jeg møtte utenom app. Samme regla… har sluttet å bli overrasket nå, men jeg kjenner at kjærlighet virkelig ikke er et mål for mange damer - uansett hvor mye de hevder at det er det Anonymkode: c0fb8...358
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #19 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvor møter du disse damene da? Det er nok et fåtall av oss som ikke er så interessert i sex som er på datingapps f.eks. Anonymkode: ab72c...943 Vil legge til, det handler ikke om sexlyst, for den er absolutt tilstedet. Jeg vil bare bruke litt tid på å bli kjent, jeg vil ha gjensidige følelser før jeg ligger. Jeg vil ikke ha så mange flere hakk i stubben. Kjærligheten er naturligvis ikke lett å finne, men den blir ikke enklere av å ligge med alt og alle som kommer min vei Anonymkode: c0fb8...358
Strigiformes Skrevet 29. november 2025 #20 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har hatt det slike siden konfirmasjon. Har blitt helt ødelagt mentalt av dette. Det har forstyrret tankegange min, jeg ligger ikke med damene fordi jeg finner de attraktive men av godhet og for å ikke såre de. I mange tilfeller må jeg tvinge meg til å ligge med de, og ofte har jeg mareritt over alle de damene jeg har tvunget meg til å ligge med. Tror dere jeg kommer til himmelen for å ha ofret meg så mye eller bærer det av sted til djevelen? Anonymkode: faf1a...ffc Jeg tror du kommer til himmelen. Trist å lese at du har hatt mareritt i forhold til dette. Det er ikke bra.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå