Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg har møtt denne søte fyren i en god stund nå.

Og etter 2 måneder begynte han plutselig og distansere seg fra meg. Vi snakket fortsatt men jeg skjønte det var noe som skurrete. Men etter som at vi er enige om at vi ikke er i et forhold og er ikke det vi går for. Respekterte jeg det.

Han kommer sa han skulle besøke meg på jobb og jeg tenkte det var koselig. Han oppfører seg rart og plutselig sier vi må snakke.

Jeg tenkte jo først at han ikke ønsket mer. Men så sier han at han har herpes. Jeg ble jo litt satt ut. Men ikke sur siden jeg vet hvor vanskelig det er å snakke om og skjønner man er redd. Og at det kan være tøft.

Men samt var jeg skuffa.. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal reagere.. og har vært red for og være intim i etter kant...

Trenger litt gode råd og annet fra de som har litt mer erfaring med dette.

Anonymkode: 9207a...f58

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 80% av alle voksne har herpesviruset i kroppen. Jeg ser ikke helt problemet? Unngå sex og nussing når han har utbrudd. 

Anonymkode: 37530...7fa

AnonymBruker
Skrevet

Men har ikke de aller fleste herpes?? Bare at ikke alle får utbruddene?

Anonymkode: 74e81...659

Skrevet

Nesten alle har det.

Anonymkode: 41113...cb4

Skrevet

Det er forskjell på herpes 1 og herpes 2, folkens! Førstnevnte har mange, og det er noe som brenner ut og har sjeldnere og sjeldnere utbrudd. 

Herpes 2 er en jævel som kommer igjen, og igjen, og igjen, og brenner ikke ut slik herpes 1 gjør. 

Anonymkode: aa66d...964

Skrevet

Hvis dere ikke er i et forhold er det kanskje ikke så viktig hva han har? Eller er jeg gammeldags nå? 

Anonymkode: b11a6...8c9

Skrevet

Uff! 
Vanskelig situasjon.
Samtidig så kunne det fort ha blitt feil hvis han ikke sa i fra. 

For mange blir herpes et «kronisk» tilbakevendende problem.

Sjenerende forkjølelsessår på/rundt leppene som er «umulig å bli kvitt».

Anonymkode: 20c1b...789

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...