Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drikker dere alkohol når dere er alene?

Jeg gjør ikke det. Skjønner ikke vitsen med det. Alkohol for meg en en sosial aktivitet 😀

Anonymkode: 5e340...e5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det høres så trist ut, men nå forbinder jeg alkohol med fest morro og mange mennesker.. 

AnonymBruker
Skrevet

Slapper godt av og koser meg gjerne med et glass vin eller to alene.

Anonymkode: c1a14...eef

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, ett glass eller to til en god serie/film alene er jo kjempedigg!

Anonymkode: 77c6b...ee9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Drikker heller alkohol alene enn sammen med folk. Liker å være sharp når jeg er med andre, ikke sløvet av alkohol. Tåler ikke så mye før jeg merker det, for jeg drikker så sjelden.

Anonymkode: a2b5a...306

• Liker 2
Skrevet

Det hender. Som i kveld.

Deilig og avslappende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg gjør ikke det. Skjønner ikke vitsen med det. Alkohol for meg en en sosial aktivitet 😀

Du får prøve sofafylla en kveld 

Anonymkode: c3370...1fb

Skrevet

Alkohol er kostbart, så her i huset deler vi ikke. #UnderbukseFylla

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg har gjort det flere ganger. Laget meg en skikkelig god paraplydrink eller liknende og kost meg. Men var gamer på den tiden og drakk det mens jeg gamet med venner. Føltes sosialt nok for meg.

Anonymkode: 5c0ca...df6

Skrevet

Selvsagt. Jeg er over snittet interessert i vin, koser meg med å lukte og smake, og helt ærlig så vil jeg ikke dele med hvem som helst.

Anonymkode: 81a85...de7

• Liker 2
Skrevet

Jeg drikker stort sett kun alene. Har tatt meg to glass rødvin i kveld, og koser meg med det. :) 

Anonymkode: 42477...44c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Selvsagt. Jeg er over snittet interessert i vin, koser meg med å lukte og smake, og helt ærlig så vil jeg ikke dele med hvem som helst.

Oh, det vi skulle hatt oss en kveld sammen. For jeg er selverklært rødvinsekspert, og har blitt helt rå på smaker og druer med årene. :)

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oh, det vi skulle hatt oss en kveld sammen. For jeg er selverklært rødvinsekspert, og har blitt helt rå på smaker og druer med årene. :)

Ja, kanskje det. Hva liker du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, kanskje det. Hva liker du?

Akkurat nå drikker jeg den georgianske rødvinen Bedoba Saperavi. Den mest fyldige vinen jeg har smakt, men samtidig myk. Skikkelig god. Opp mot toppscore blant viner i middel prisklasse.

https://www.vinmonopolet.no/Land/Georgia/Kakheti/Bedoba-Saperavi/p/16333501

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nei, bare om jeg har lyst på. Syntes et glass kan være digg og kos. Nå drikker eg firøvrig sværtskjelden. Så da blir det oftest med noen. Men senest fredag forrige uke drakk jeg en lakris shot, jeg syntes er god, alene. Så av og til

Anonymkode: 7b107...82c

Skrevet

Absolutt! Jeg kan ta meg ett par glass vin til maten, eller litt bobler og godis på kvelden på helg om jeg er alene. Jeg kan også blande meg en god drink eller to. Alkohol for meg er ikke nødvendigvis å drikke meg brisen på fest/selskap, det er  mer for å nyte god drikke.

Anonymkode: 1ce4e...a92

Skrevet

Drikker sjeldent alkohol alene, blir som oftest hvis jeg skal på fest eller lignende, som heller ikke er så ofte lengre. Men så har jeg flere i familien min som sliter med avhengighet og rus, så jeg er kanskje litt mer forsiktig på grunn av det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Akkurat nå drikker jeg den georgianske rødvinen Bedoba Saperavi. Den mest fyldige vinen jeg har smakt, men samtidig myk. Skikkelig god. Opp mot toppscore blant viner i middel prisklasse.

https://www.vinmonopolet.no/Land/Georgia/Kakheti/Bedoba-Saperavi/p/16333501

Spennende!

Her: https://www.vinmonopolet.no/Land/Italia/Piemonte/Langhe/Trediberri-Langhe-Nebbiolo-2024/p/1697701 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Enig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...