Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har vært i forhold med noe så sært og kaldt og vondt? Hadde ikke språk for det helvete det var å være i forhold med en sånn fyr før nå nylig. Men de som vet, de vet....

Så mye avvisninger, så dårlig kommunikasjon, så mye utrygghet,  så mye på hans premisser, så lite felleskap, så lite varme, så lite kjærlighet...

Andre der ute som har vært igjennom skjult "mishandling" som dette?

Anonymkode: 8daae...66c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja min far var litt sånn. Det er til å bli sprø av i lengden. Snur hodet vekk type atferd. Overser deg totalt liksom. Ikke pent nei

Anonymkode: 33cf2...bd2

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, jeg gadd ikke mer. Fant meg en som fungerer som han skal ;) på alle plan.

Anonymkode: d7a21...a4f

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er det flere enn meg som har vært i forhold med noe så sært og kaldt og vondt? Hadde ikke språk for det helvete det var å være i forhold med en sånn fyr før nå nylig. Men de som vet, de vet....

Så mye avvisninger, så dårlig kommunikasjon, så mye utrygghet,  så mye på hans premisser, så lite felleskap, så lite varme, så lite kjærlighet...

Andre der ute som har vært igjennom skjult "mishandling" som dette?

Du burde nok få sjekket opp din egen diagnose. Et så aggressivt og overdramatisk språk om unnvikende atferd, etterlater definitivt et inntrykk av en personlighet som ikke er helt i balanse ….

Anonymkode: 373e1...7bf

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du burde nok få sjekket opp din egen diagnose. Et så aggressivt og overdramatisk språk om unnvikende atferd, etterlater definitivt et inntrykk av en personlighet som ikke er helt i balanse ….

Anonymkode: 373e1...7bf

😂 Ts.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, jeg gadd ikke mer. Fant meg en som fungerer som han skal ;) på alle plan.

Anonymkode: d7a21...a4f

Det skjønner jeg veldig godt! Glad på dine vegne 🙂 Ts.

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja min far var litt sånn. Det er til å bli sprø av i lengden. Snur hodet vekk type atferd. Overser deg totalt liksom. Ikke pent nei

Anonymkode: 33cf2...bd2

Hvordan var det å ha en sånn forelder? Ts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...