AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Selv er jeg i slutten av 30-årene. Aldersforskjell tenner meg noe helt vanvittig, gjerne opp til 25 år eldre enn meg. Altså at dama er 63-64. Har ingen erfaringer med det, alt er bare fantasier. Jevnaldrende er det jeg tenner minst på. Jeg tenner på spenningen ved tabuet, tydeligvis. Det betyr ikke at jeg tenner på alt som er 60 pluss, så klart. Har et par stk jeg jevnlig drømmer om. Får de sykeste orgasmer av å tenke på at jeg blir sugd av en så mye eldre dame, at jeg går ned på henne og at jeg fyller henne til gangs med sperm. Jeg elsker aldringstegn, formfulle kropper og at ting henger er bare sexy. Hvorfor er kuken så ivrig etter damer som ikke kan befruktes? Å tenne på noe de fleste fordømmer er ikke bare lett å akseptere. Hvor seksuelle er kvinner på 60 pluss og hvor sannsynlig er det at de vil ha en mann på under 40? Anonymkode: 42582...cf6
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #2 Skrevet 51 minutter siden Hver sin lyst. You do you, boo Anonymkode: 97dbd...286
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #3 Skrevet 50 minutter siden Fantasier er én ting, men det høres ut som dette bare handler om sex. Kanskje verdt å se litt på hvorfor jevnaldrende ikke frister. Anonymkode: 3b86f...296
AnonymBruker Skrevet 48 minutter siden #4 Skrevet 48 minutter siden Vi vet… menn i alle aldre tenner på kvinner (og jenter) i alle aldre. Intet nytt… Anonymkode: dd592...15c
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #5 Skrevet 36 minutter siden Kvinne på snart femti her som har hatt en langvarig relasjon bestående av sex med en ca tyve år yngre mann. Inntil jeg møtte ham har jeg aldri tent på/lett etter yngre menn, kun litt eldre enn meg. Da jeg ble kjent med denne yngre mannen fikk jeg oppleve lidenskap på nye nivåer, jeg er en attraktiv dame men har nok aldri opplevd at menn har begjært meg så høyt som denne yngre karen. Det ga livet en voldsom boost, men nå har han fått seg dame på egen alder. Jaja, hvor lenge var Adam i paradis..? Håper du finner noen du kan nyte livet med! Anonymkode: bbf4b...2af
Rotehodet Skrevet 32 minutter siden #6 Skrevet 32 minutter siden På vegne av foreningen gamle menn med lav libido og dårlig stivhet og sprut så er vi glad på dine vegne. Om det er noe vi kan hjelpe med på noen som helst måte så er det bare å gi beskjed så skal vi se hva vi kan bidra med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå