AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Nå sparer NRK seg til fant. Trist. . https://www.nrk.no/presse/slik-blir-jula-pa-nrk_2025-1.17660395 Anonymkode: 310fb...88d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Pleier ikke å se dette programmet, men hva er problemet? Anonymkode: 235c8...5c9 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Hæ? Er jo akkurat det samme som vanlig jo. Hva er så gæli? Anonymkode: 40433...f5d 4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Silje er et sikkert kort. Hurra: Anonymkode: e017b...13c 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Nå trodde jeg at det kom til å bli et fakkeltog mot NRK, for å ha fjernet «Grevinnen og Hovmesteren» fra sendeskjemaet. Det virker visst ikke å være tilfellet. Vil du opplyse oss andre om hva som nå er annerledes? 5
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #6 Skrevet 59 minutter siden Syns da dette ser koselig ut? Ikke det har sjelden tid til å se, men det er kos med en pause under slagene. Anonymkode: 7722a...7e1
Sam Fox Skrevet 59 minutter siden #7 Skrevet 59 minutter siden Det programmet er jo så dørgende kjedelig uansett, så det bryr jeg meg ikke om. Uansett så er jo Silje Nordnes en kjekk jente. 2
Nowayback Skrevet 49 minutter siden #8 Skrevet 49 minutter siden Rødvinsfilosofen skrev (17 minutter siden): Nå trodde jeg at det kom til å bli et fakkeltog mot NRK, for å ha fjernet «Grevinnen og Hovmesteren» fra sendeskjemaet. Det virker visst ikke å være tilfellet. Vil du opplyse oss andre om hva som nå er annerledes? Fordi de har en komiker til kokk? 1 2
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #9 Skrevet 44 minutter siden Nowayback skrev (3 minutter siden): Fordi de har en komiker til kokk? 🎯. To heseblesende komikere. Silje er evt den som redder showet. Anonymkode: 310fb...88d
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #10 Skrevet 37 minutter siden Er jeg alene om å synes at Silje er tam på tv? Anonymkode: f0777...e8d
AnonymBruker Skrevet 35 minutter siden #11 Skrevet 35 minutter siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er jeg alene om å synes at Silje er tam på tv? Anonymkode: f0777...e8d Hun har blitt veldig profesjonell siden hun var i P3. Det er jo ikke så rart - det er forskjell på P3 og NRK1! Anonymkode: 03ad3...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #12 Skrevet 34 minutter siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): 🎯. To heseblesende komikere. Silje er evt den som redder showet. Anonymkode: 310fb...88d Robert Stoltenberg er en hedersmann! Anonymkode: 40433...f5d 1
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #13 Skrevet 30 minutter siden Jeg ser ikke forskjellen på tidligere år? Anonymkode: 44687...885
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #14 Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Er jeg alene om å synes at Silje er tam på tv? Anonymkode: f0777...e8d Jeg synes programledere ikke skal ta for mye plass, så jeg synes «tam» programleder er helt topp. Anonymkode: 350a5...b84 1 1
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #15 Skrevet 13 minutter siden Jeg har ikke sett på NRK i jula siden jeg bodde hjemme. Anonymkode: 41bcc...a32
Grønnsaksvaffel Skrevet 3 minutter siden #16 Skrevet 3 minutter siden Programmet er bare bakgrunnslyd for oss, så vi merker nok ingen forskjell. Jeg skjønner uansett ikke hva som er galt med opplegget i år 🤔
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå