AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Mye puling på hotell, derav spørsmålet Anonymkode: 50690...6d2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Hvorfor bry seg? Anonymkode: 137b6...89f 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Ikke vi, vi knuller etter frokosten. Anonymkode: 7e910...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke vi, vi knuller etter frokosten. Anonymkode: 7e910...d2e Vi puler både før og etter, man har da rommet til 12 eller ? Anonymkode: 7d128...e39 2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Antakelig mye færre enn du tror🥰 Anonymkode: a143e...f17
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi puler både før og etter, man har da rommet til 12 eller ? Anonymkode: 7d128...e39 Bruker å ha rommet til i alle fall 14 og søndager ofte til 18. Så sover til frokost og har timesvis etterpå, med mindre man skal rekke en annen plass. Anonymkode: 8d6fe...ddf
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Alltid nypult før (og etter) hotellfrokost, gitt at jeg er der med gubben 😅😉👌 Tror ikke det har skjedd en eneste gang at vi er alene på hotell uten å benytte sjansen til mye sex, gjerne litt ekstra lekent 😍 Anonymkode: 394ec...990 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi puler både før og etter, man har da rommet til 12 eller ? Anonymkode: 7d128...e39 15😎. Alltid sen utsjekk. Anonymkode: ae43a...03b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Ikke så mange av de som er der tidlig. De som kommer i siste liten derimot… Anonymkode: fcb4a...933 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Ikke noe jeg har tenkt på noen gang, kanskje det ville vært en spennende tanke da jeg var 15. Andre menneskers seksualvaner interesserer meg ikke. Anonymkode: da398...5f7 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Med elskerinna så smiler jeg fra øre til øre hele oppholdet. Med samboer så hjelper det ikke at jeg prøver å gråte meg til et ligg engang så da er det ikke mye smil å spore Anonymkode: 92107...6aa
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Hver gang vi er på hotell så har jeg mensen. Så vi er aldri nypult. Så jeg tenker heller ikke på hva andre driver på med. Anonymkode: 3dc7c...e83
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Aldri pulings før kaffe. Før kaffe, er jeg i følge mannen et monster. Anonymkode: 24ecb...1c3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden faen, må du forpeste KG med driten din? Anonymkode: e43a2...ccf
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Hvorfor søndager spesifikt? Jeg har 50-60 hotelldøgn med mannen hittil i år og har ikke lagt merke til at vi har ekstra mye sex på søndager. Dagen vi lander, dagen etter og de neste 12 dagene går ganske likt med sex, frokost og alt innimellom. Anonymkode: 4b059...82d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå