Gå til innhold

Flere som føler på rar følelse når fredag og vekttråden er fylt inn? Litt sånn tom?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fredag i tankene hele uken, for da er oppgjøretstime kommet. At målet er fredag, da skal jeg se hvilket resultat jeg har fått av all den jobben jeg har lagt ned av innsats for å gå ned i vekt. 

Går på vekten fredags morgen, får ett positivt svar på at jeg også har gått ned denne uken også. Også skriver jeg dette ned og med glede deler jeg resultatet med dere, men SÅ 

føler jeg meg så tom. 

Som om jeg nesten gir litt F. Fredagen går som regel med til noe litt mer kalorimat enn i hverdagen, enten hjemme med familien, ute med venner og familie eller bort på besøk. Og da spiser jeg litt som jeg vil. 
prøver å holde meg i skinnet (uten å være for hard), men spiser litt godteri og snacks med god samvittighet. Også kommer mandag til torsdag hvor jeg er hard som bare det på aktivitet og kosthold, i påvente om forhåpentligvis godt resultat igjen på fredag.

Hva kommer den tomme følelsen av? Er det egentlig lettelse? Er det fordi jeg deler kun med dere og holder det for meg selv? Er det litt slik som siste spørsmål, at jeg kjenner på en glede jeg må bære alene? 

Er det bare meg, eller føler noen av dere det slikt også?

Anonymkode: d4c31...662

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...