Gjest k29 Skrevet 2. april 2006 #1 Skrevet 2. april 2006 Jeg lurer på om jeg kan være bifil, er samboer med verdens herligste mann og alekser han høyt, men jeg tenner også på jenter. Blir kåt av å se jenter ta på hverandre, av å tenkte på jenter. Liker kvinnekropper:) Drømmer om å bli forført av ei jente... Bare tanken på å kysse , ta på brystene til en jente gjør meg ør.... Har så lyst til å leve ut denne fantasien.. men hvordan, uten å ødelegge mitt forhold. for jeg vil aldri gå fra mannen min.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #2 Skrevet 2. april 2006 Jeg lurer på om jeg kan være bifil, er samboer med verdens herligste mann og alekser han høyt, men jeg tenner også på jenter. Blir kåt av å se jenter ta på hverandre, av å tenkte på jenter. Liker kvinnekropper:) Drømmer om å bli forført av ei jente... Bare tanken på å kysse , ta på brystene til en jente gjør meg ør.... Har så lyst til å leve ut denne fantasien.. men hvordan, uten å ødelegge mitt forhold. for jeg vil aldri gå fra mannen min. ← Hvordan? Være utro eller overtale mannen din til trekant. Verre er det ikke. Om du er homo, hetero eller bi er vel et fett? Sett igang og kos deg med en annen dame og finn ut hvem du vil være sammen med siden. Det går an å ha seg litt med andre damer selv om du ikke vil gå fra mannen din eller leve i et lesbisk forhold. Eneste forskjellen vil være at du fjerner usikkerheten din, og det ser jeg på som noe bra. Downside er at du kanskje må gå bak ryggen på samboern din..
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2006 #3 Skrevet 2. april 2006 Snakk med mannen din om det, kanskje de kan komme fram til ein felles løsning?
Buster Skrevet 2. april 2006 #4 Skrevet 2. april 2006 Hvordan? Være utro eller overtale mannen din til trekant. Verre er det ikke. Om du er homo, hetero eller bi er vel et fett? Sett igang og kos deg med en annen dame og finn ut hvem du vil være sammen med siden. Det går an å ha seg litt med andre damer selv om du ikke vil gå fra mannen din eller leve i et lesbisk forhold. Eneste forskjellen vil være at du fjerner usikkerheten din, og det ser jeg på som noe bra. Downside er at du kanskje må gå bak ryggen på samboern din.. ← Herregud for et latterlig svar, eller er dette virkelig din oppfatning av situasjonen? Jeg vet ikke om du er kvinne eller mann, men hadde du om du er kvinne satt pris på at din mann gikk og hadde seg med en annen mann bak din rygg? Jeg er enig med deg i det at det er viktig å få fjernet usikkerheten om dette er noe trådstarter virkelig ønsker å finne ut av. Det er ganske ødeleggende i lengden å føle at man ikke er helt sikker på sin seksualitet, noe jeg har sett på en god venn av meg. Jeg kan ikke snakke av egen erfaring om dette, men kan fortelle noe av situasjonen til min venninne. Hun var sammen med en mann hun elsket og utad hadde de det perfekte forhold, hus, gode jobber, barn og bunnsolif kjærlighet til hverandre. Etter en jentetur merket hun at hun ble yr og følte følelser for en av de jenter som hadde vært med en av hennes venninner. Dette var noe hun ikke fikk ut av hodet, dette på tross av at hun virkelig prøvde å tie ned sine egne følelser. Hun gikk slik som dette i 2-3år før hun valgte å si til sin mann at hun ønsket å få et bedre fohold til en av sine venninner. Resultatet ble at hun fant en venninne som hun virkelig stolte på og forltalte alt til henne, sammen så oppsøkte de denne jenten fra jenteturen den gang. Igjen sa det pang og hun ble helt betatt av henne, grunnen sa hun var vel at hennes blikk og hennes følelser føltes som et speilbilde. Jenten ga henne akkurat den samme respons tilbake, den dag i dag er de samboere og trives godt sammen på alle måter. Hun valgte altså å være helt åpen med sin mann, han sa at om dette var noe hun følte var viktig for henne å finne ut av, så var det best at hun prøvde seg frem. De var begge inneforstått med at dette kunne bety enden i verste fall, og slik gikk det og. Dette er ikke ment som moralens lange arm eller noe slikt, men man bør ikke sitte inne med følelser som man i lengre tid har bekjempet, og de ikke forsvinner. Det er heller ikke riktig å tro at gresset er grønnere på den andre siden, det er som oftest ikke det. Jeg ønsker deg lykke til uansett hva ditt valg måtte bli til slutt.
Night Owl Skrevet 2. april 2006 #5 Skrevet 2. april 2006 (endret) Forskjellen er vel her at hun TENNER på en jente, ikke vil være sammen med en. Det er forskjell på å være bi-fil og bi-seksuell. En som er bi-fil vil være med begge kjønn og ikke bare seksuelt. En bi-seksuell derimot, tenner på begge kjønn, men vil ikke være i forhold med en av samme kjønn. Om du skal snakke med samboer eller ikke er opp til deg, men du bør være forberedt på alle slags reaksjoner du kan få. En av de vil kanskje være avsmak og en følelse av at du har "lurt" han, en annen kan være "sjokk" og deretter kanskje noe han vil være villig til å prøve ut sammen med deg. Du bør tenke nøye gjennom hvordan du skal legge fram saken og prøve å tenke ut et svar til alle slags tenkelige reaksjoner/spørsmål du kan få. Ønsker deg lykke til i alle fall. Endret 2. april 2006 av Night Owl
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå