Gå til innhold

selger leilighet i Kristiansand. Kun 2 påmeldt.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som ønsker å kjøpe leilighet i Kristiansand? :)

Vi holder på å selge vår nåværende leilighet. Vi har kjøpt en prosjektbolig, men kjøpet er med forbehold om at vi selger leiligheten vår først. Vi må avklare dette innen 1. mars.

Leiligheten ble lagt ut på Finn.no onsdag kveld, og foreløpig er det bare to som har meldt seg på visning. Visningen er neste uke, på tirsdag. Jeg blir litt bekymret. Samtidig har 28 lagt annonsen i favoritter, så det er jo et positivt tegn. Jeg håper at flere melder seg i løpet av helgen.

Vi vet at det ikke er det beste tidspunktet å legge ut en bolig rett før jul, men siden vi må få avklart dette så snart som mulig, valgte vi å ikke vente.

Anonymkode: 108ea...9b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du legger den ut på nytt: sørg for 10-14 dager mellom annonsering til visning.

Fire arbeidsdager er for kort tid for folk å skaffe seg et finansieringsbevis.

Nå treffer du først og fremst de som har varsel om ny bolig, de som søker akkurat er gitt antall soverom, til en gitt pris, og som har finansieringsbeviset klart. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (3 minutter siden):

Når du legger den ut på nytt: sørg for 10-14 dager mellom annonsering til visning.

Fire arbeidsdager er for kort tid for folk å skaffe seg et finansieringsbevis.

Nå treffer du først og fremst de som har varsel om ny bolig, de som søker akkurat er gitt antall soverom, til en gitt pris, og som har finansieringsbeviset klart. 

Uff da. Megleren skulle egentlig legge det ut på torsdag. Hun sa at 4-5 dager er nok, og vi foreslo at vi kanskje kunne legge det ut på onsdag i stedet for torsdag.. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er flere dager til visning.

En annen ting er at jeg melder meg aldri på annonsert visning. Vil legge igjen navn og nummer først når jeg er interessert videre i et objekt. 

Anonymkode: ddd06...dfc

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Uff da. Megleren skulle egentlig legge det ut på torsdag. Hun sa at 4-5 dager er nok, og vi foreslo at vi kanskje kunne legge det ut på onsdag i stedet for torsdag.. 

Mulig hun har rett, hvis det er en veldig spesiell leilighet, i et veldig spesielt område. 
Noen leiligheter «selger seg selv» på grunn av utsikten og beliggenheten.

Men skal man få flest mulig på visning så må flest mulig mennesker se annonsen.

For å få et finansieringsbevis for å kunne delta i en budrunde så må man som regel gjennomfør en befaring hjemme med eiendomsmegler, som så gir en estimert verdi. 

Fire dager er for kort tid.

Å selge bolig i desember er krevende, så smør dere med tålmodighet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...