AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Har hørt og lest mye positivt om strømpebukser fra Wolford, og jeg har lyst til å prøve... Noen som har peiling på Wolford her, og har noen anbefalinger? Tenker tynne, ensfargede, i 15-40 denier. Til fest. Hvilken modell bør jeg kjøpe?☺️ Anonymkode: 015a8...a30 1
Sioux Skrevet 44 minutter siden #2 Skrevet 44 minutter siden Satin Touch 20 er en trygg klassiker som du får kjøpt i mange farger. De er semi sheer og passer fint til fest. Har du behov for litt push up effekt, kan du gå for Tummy 20 Control Top eller mer heavy duty Miss W 30 Push Up, men begge er matt og kun få farger. 1
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #3 Skrevet 25 minutter siden Du har tydeligvis ikke sjekket prisen da? Altfor dyre etter mitt budsjett.. Anonymkode: 7a32f...603 1
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #4 Skrevet 21 minutter siden Ikke meningen å kuppe tråden. Men lurer på om størrelsesguiden bakpå esken er til å stole på? Ofte når jeg kjøper strømpebukser og truser, går jeg nemlig opp en størrelse jmf bukser. Men har aldri kjøpt dette merket. Skal unne meg det nå, gleder meg til å bruke den - har jo hørt så mye godt om disse 🥰 (Ps, jeg er kort - bare 160, og bruker størrelse 40 i bukser) Anonymkode: 1eb03...fbe
Sioux Skrevet 15 minutter siden #5 Skrevet 15 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du har tydeligvis ikke sjekket prisen da? Altfor dyre etter mitt budsjett.. Anonymkode: 7a32f...603 Det er salg på Satin Touch 20 på Boozt akkurat nå. 272 kr 🙂 (kun i svart) Men de er verdt å kjøpe til fullpris også, fordi man får brukt de mange ganger uten at de rakner. https://www.boozt.com/no/no/wolford/satin-touch-20-comfort-tights_26445823/211972645 Endret 10 minutter siden av Sioux
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå