AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg var på intervju for en studentstilling i offentlig sektor forrige uke. De opplyste at de hadde kalt inn 9 kandidater til en stilling, og at det kun ville være én runde med intervjuer. Samtidig kunne de ikke si nøyaktig når endelig svar ville bli gitt. Da det hadde gått en uke siden intervjuet, sendte jeg en oppfølgingsmail, men har ikke fått svar ennå. Anonymkode: dd1db...b1b
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Skrevet 4 timer siden Det er håp så lenge du ikke har fått avslag enda... Anonymkode: ecfc6...8f8 1
Ullvott Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden Hvor lang tid man bruker, både på å ansette og å besvare spørsmål på mail, varierer veldig mye fra arbeidsplass til arbeidsplass. Det kan også ha praktiske eller uforutsette årsaker; kanskje foregår det diverse arrangementer som tar all tid i disse dagene (konferanser etc), kanskje har influensaen kommet osv. Det er selvsagt ikke et supergodt tegn at du ikke har hørt noe, men jeg er enig med den over i at håpet ikke er ute ennå. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå