AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Klarer ikke helt bestemme meg...flere rom i første, men usikker om jeg egt trenger det, viktigst med et rom utenpå til nøkler og kort... Er til trening og dusjutstyr i første omgang. Har sett på mindre størrelser og, men redd det blir snaut når jeg på vinter feks skal ha med hårføner ol. også Court Duffelbag 35L, bag - Duffel Bag & Treningsbag - Court Duffelbag 35L, bag | XXL Db Roamer Duffel 40L Unisex Anonymkode: d745e...8a3
Daria Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Jeg ville valgt den siste - av rent estetiske årsaker, men også for anvendelighet. Den første roper treningsbag, den andre kunne jeg fint brukt i andre sammenhenger også. 3
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #4 Skrevet 32 minutter siden Phoenix Heart skrev (41 minutter siden): Nummer to, den har flere bruksområder. ja, den jeg har helt mest mot, men så ble jeg litt usikker om det blir et savn med flere små rom inni...Om det burde vært et mesh rom i lokket på innsiden feks. Men liker den best utseendemessig ellers. Blir for mye "reimer" på den andre synes jeg Anonymkode: d745e...8a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå