AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Skrevet 3 timer siden Hørt om viljestyrke? Anonymkode: 8cc33...c76 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Skrevet 3 timer siden Jeg delte seng med eksen i 3 måneder, fordi han etter bruddet måtte finne et annet sted å bo, og ville kjøpe. Men jeg fikk heldigvis sovet i barnet mitt (ungdommen) sin seng annenhver uke når h*n var hos sin far. Sov veldig dårlig sammen med eksen. Det er ikke gøy å sove i samme seng som noen man ikke liker lenger. Anonymkode: 5a97e...54a
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #23 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan kan 2 mennesker ligge i samme seng og berøre hverandre uten å bli kåt? uskyldig som at bena rører borti hverandre osv. Er det noen her som har ligget i samme seng med en annen kjønn i lang tid- uten sex? Hvordan klarte dere det? Anonymkode: fe124...beb Jeg ville nesten spurt motsatt. Hvordan er det mulig å få lyst på sex med noen bare av å sove i samme seng? Ja jeg har delt seng mange ganger. Nei, det fører ikke til at jeg vil ha sex med vedkommende bare av den grunn. Anonymkode: 0888b...57c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #24 Skrevet 1 time siden Folk har beundringsverdig mye energi altså. Etter noen år sammen og med fulle jobber, tenåringsbarn og og begge to midt i 50-åra, går det så bra å dele seng uten den store seksuelle aktiviteten i uker av gangen😄. Og vi elsker hverandre og er rimelig attraktive begge to, men når klokka nærmer seg 23, har vi stort sett lyst til å....sove i vår felles seng. Anonymkode: 55efc...1f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå