Gå til innhold

I klesskapet - skjørt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skikkelig lat og et skippertakmenneske. Det er ikke meg som har et pent sortert og systematisk klesskap, og jeg hater å henge opp ting.

Dere andre, hvordan holder dere system i skjørt? Noen burde henge, andre kan brettes/hives i en skuff, men det ender opp med at de bare flyter rundt slik at jeg mister helt kontrollen.

Lure tips?

Anonymkode: d00d9...ad6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme som #2 over her,  de fleste skjørt henges på hengere med klype. For å spare på plassen da disse hengerne tar mye plass så henger jeg inntil tre skjørt av samme typesammen. Skjørt som er veldig lange henger jeg på buksehenger.

Anonymkode: 9a985...d54

Skrevet

Jeg sverger også stort sett til sånne hengere - og sorterer grovt etter farge, men det sier kanskje mest om meg (og hvor mange skjørt jeg faktisk har... :sjenert:). Generelt synes jeg det er enklere å holde noenlunde orden i det som henger enn det som ligger på hyller (og burde være brettet, men sjelden forblir det så lenge...).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Jeg sverger også stort sett til sånne hengere - og sorterer grovt etter farge, men det sier kanskje mest om meg (og hvor mange skjørt jeg faktisk har... :sjenert:). Generelt synes jeg det er enklere å holde noenlunde orden i det som henger enn det som ligger på hyller (og burde være brettet, men sjelden forblir det så lenge...).

Siden du har så mange farger så må du ha en skuff med et stort utvalg av strømper også?

Anonymkode: d604d...b92

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Siden du har så mange farger så må du ha en skuff med et stort utvalg av strømper også?

Den er enorm - og fargesortert :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Har prøvd sånne klypehengere før, men har alltid syntes de tar opp så mye plass, og, hater å henge opp ting. Spørs om det blir en kombinasjon av smale hengere til de litt stivere festskjørtene og de som krøller, og så en sånn henge-greie med rom til de myke skjørtene som ikke krøller og som brukes oftere :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har prøvd sånne klypehengere før, men har alltid syntes de tar opp så mye plass

Det er derfor jeg henger flere skjørt på samme henger.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det er derfor jeg henger flere skjørt på samme henger.

Jeg nevnte at jeg er superlat og hater å henge opp ting? Problemet mitt er at jeg er en idiot, så hvis jeg skal ta av ett skjørt ender resten opp i en haug 🙈🙈 

Oppsummeringen er vel at jeg må ta meg selv i nakken 🫠

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg nevnte at jeg er superlat og hater å henge opp ting? Problemet mitt er at jeg er en idiot, så hvis jeg skal ta av ett skjørt ender resten opp i en haug 🙈🙈 

Oppsummeringen er vel at jeg må ta meg selv i nakken 🫠

Kjenner jeg deg rett så har du som meg en hel vase med strømpebukser som ligger i en eneste stor haug i skuffen? 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjenner jeg deg rett så har du som meg en hel vase med strømpebukser som ligger i en eneste stor haug i skuffen? 😂

Huff ja! Og minst 2/3 av dem er for små eller har små hull 🫠🫠

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...