AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #21 Skrevet 2 timer siden Vitamin C, sink, sitronmelisse, svarthyllebærsirup, ingefær, hvitløk, honning...bruker mer av alt om jeg blir syk, og slår det tilbake på et par dager. Også denne grønnsaks- og urtebuljongen med mye løk og hvitløk, perfekt når man er syk og tett i nesa, vondt i halsen osv. Kan også lages på forhånd og fryses i porsjoner: https://www.medicalmedium.com/mm101/medical-medium-healing-broth Anonymkode: 1aff3...942
Helene Skrevet 2 timer siden #22 Skrevet 2 timer siden Jeg gjør ikke noe spesielt før vinteren. Vasker hendene mange ganger pr dag. Spiser vitaminer daglig, og har et godt kosthold. Har ikke hatt influensa på flere år. Ble smittet med covid i sommer. Det ble oppdaget veldig raskt. En slektning som jobber på sykehuset hadde smittet meg. Det var tett i nese og forkjølelse symptomer. Gikk over etter 5 dager. Har fått tilbud om influensavaksine. Jeg takket nei. Tok vaksinen 1 gang, har aldri vært så dårlig noen gang. Dette er noen år siden. Jeg overlever. Om jeg får influensa så greier kroppen å takle det.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #23 Skrevet 2 timer siden Det samme som alltid ellers>: Trener 6 dager i uka, spiser sundt, tar tran og noen andre supplementer. Prioriterer god søvn, kler meg godt (ull er gull og lagvis gir rom for regulering). Anonymkode: c7290...83d
Soft mann Skrevet 2 timer siden #24 Skrevet 2 timer siden Ingen forskjell på sommer og vinter. stort sett aldri syk. Fekk heller ikke covid
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #25 Skrevet 2 timer siden Helt vanlige ting som å vaske hender, unngå store folkemengder etc. Er i utgangspunktet ute ganske lite (1-2 ganger i uken), da jeg er ufør. Når jeg er på butikken er det enten grytidlig, eller en time før stengetid. Men jeg er sjeldent syk (forskjølelse/influensa). Har ikke tatt influensavaksine på 10 år. Men jeg har tatt to doser med coronavaksine. I det siste har jeg begynt å drikke 2 ts Sambucol Immuno Forte hver dag. Det skal hjelpe på immunforsvaret. Anonymkode: f9643...1e9
Soft mann Skrevet 2 timer siden #26 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Vitamin C, sink, sitronmelisse, svarthyllebærsirup, ingefær, hvitløk, honning...bruker mer av alt om jeg blir syk, og slår det tilbake på et par dager. Også denne grønnsaks- og urtebuljongen med mye løk og hvitløk, perfekt når man er syk og tett i nesa, vondt i halsen osv. Kan også lages på forhånd og fryses i porsjoner: https://www.medicalmedium.com/mm101/medical-medium-healing-broth Anonymkode: 1aff3...942 😳😳jøyemeg 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #27 Skrevet 2 timer siden Tar D-vitamin. Lever ellers som normalt. Anonymkode: 4d590...89d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #29 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg lever som normalt 😅 Anonymkode: b8e5e...93d Her også. Er mer inne på vinteren enn på sommeren, da jeg har kuldeastma og er utsatt for luftveisinfeksjoner i forbindelse med det. Anonymkode: 5e344...209
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå