AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Da tenker jeg på forkjølelsesvirus som kan slå oss ut i ukesvis. Jeg vasker hendene ofte, spriter mobilen innimellom, unngår folkemengder som å gå på samlinger der både barn og voksne er, oppsøker ikke folk som jeg vet er smittsomme og klemmer lite ol Anonymkode: 2d1c0...798 1
Snok1 Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Influensavaksine og tran. Dessverre har jeg fått covid om enn med milde symptomer.
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Vasker hendene regelmessig, trener, sunt kosthold, prøver å holde en sunn vekt. Gjør ting som gjør meg glad, fin balanse mellom aktivitet og restitusjon. Lever livet som normalt, altså Anonymkode: 4102d...7eb 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Jeg har godt immunforsvar og trenger ikke gjøre noe. Anonymkode: 0b3ca...b98 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Snok1 skrev (2 minutter siden): Influensavaksine og tran. Dessverre har jeg fått covid om enn med milde symptomer. God bedring🤞 Jeg har gjort unna covid og halsbetennelse de siste månedene, og håper jeg holder meg frisk resten av vinteren. Ts Anonymkode: 2d1c0...798 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da tenker jeg på forkjølelsesvirus som kan slå oss ut i ukesvis. Jeg vasker hendene ofte, spriter mobilen innimellom, unngår folkemengder som å gå på samlinger der både barn og voksne er, oppsøker ikke folk som jeg vet er smittsomme og klemmer lite ol Anonymkode: 2d1c0...798 Glemte sunt kosthold og moderat trening Ts Anonymkode: 2d1c0...798
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Jeg lever som normalt 😅 Anonymkode: b8e5e...93d 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Lever som normalt, fungerer nok i år også. Hadde influensa for 3 år siden så regner med jeg går klar den i mange år til😁 Anonymkode: 0f1d4...08c 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Influensavaksine, vitaminer, nok søvn. Tar sjelden på ting ute i verden og har tvangstanker på å vaske hender, så det er ikke så mye mer å hente på hygiena. Anonymkode: 89a45...828
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Influensavaksine. Spriter hendene i kantina (som den eneste på min arbeidsplass) Anonymkode: f4a70...d22 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden Legge meg og stå opp på ca samme tid alltid. Tror regelmessige søvnrutiner har mye å si. Av drikke drikker jeg nesten bare vann Anonymkode: 641fa...5c7
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Har ikke barn. Unngår andre mennesker hvis jeg kan, spesielt oppsøker jeg ikke plasser hvor mange mennesker samles. Unngår å ta kollektiv i rushen. Holder avstand. Vasker hender. Unngår å ta på ting ute. Flytter meg hvis noen nærme meg hoster. Ekstra D-vitamin. Sover mye. Anonymkode: ba8ff...885 1
Snok1 Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): God bedring🤞 Jeg har gjort unna covid og halsbetennelse de siste månedene, og håper jeg holder meg frisk resten av vinteren. Ts Anonymkode: 2d1c0...798 Takk!☺️
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden Har tatt influensa-, pneumokokk- og koronavaksine (er i risikogruppe). Prøver å holde avstand til folk som åpenbart er syke. For øvrig trener jeg og har et sunt kosthold, som resten av året. Anonymkode: 24153...ba4
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden Snok1 skrev (53 minutter siden): Influensavaksine og tran. Dessverre har jeg fått covid om enn med milde symptomer. Samme her! Anonymkode: ca1bc...678 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Har tatt influensavaksine💉 Anonymkode: a33f1...e46
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Vasker hendene etter å ha vært ute, men det har jeg gjort i mange år da. 😅 Drikker te, med ingefær og honning. Spiser mye ingefær ellers i supper etc. Kler meg godt etter været. Og det er vel det hele. Anonymkode: 97088...7e3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden Ingenting spesielt egentlig, pleier vanligvis ikke å bli syk. Jeg har god håndhygiene, sjelden jeg befinner meg blant store folkemengder annet en normal handling i matbutikker og kjøpesenter. Men jeg går aldri på kjøpesenter på en lørdag, hater kaoset med å finne parkeringsplass, stå i kø osv. På jobben har jeg eget kontor og vi sitter godt spredt. Har aldri tatt noen vaksiner for influensa og har heller aldri hatt det, som jeg vet om. Jeg er nok bare en av de heldige som ikke blir så lett syk. Anonymkode: 6c345...7e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå