AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Da tenker jeg på forkjølelsesvirus som kan slå oss ut i ukesvis. Jeg vasker hendene ofte, spriter mobilen innimellom, unngår folkemengder som å gå på samlinger der både barn og voksne er, oppsøker ikke folk som jeg vet er smittsomme og klemmer lite ol Anonymkode: 2d1c0...798
Snok1 Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Influensavaksine og tran. Dessverre har jeg fått covid om enn med milde symptomer.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Vasker hendene regelmessig, trener, sunt kosthold, prøver å holde en sunn vekt. Gjør ting som gjør meg glad, fin balanse mellom aktivitet og restitusjon. Lever livet som normalt, altså Anonymkode: 4102d...7eb 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg har godt immunforsvar og trenger ikke gjøre noe. Anonymkode: 0b3ca...b98 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Snok1 skrev (2 minutter siden): Influensavaksine og tran. Dessverre har jeg fått covid om enn med milde symptomer. God bedring🤞 Jeg har gjort unna covid og halsbetennelse de siste månedene, og håper jeg holder meg frisk resten av vinteren. Ts Anonymkode: 2d1c0...798 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Da tenker jeg på forkjølelsesvirus som kan slå oss ut i ukesvis. Jeg vasker hendene ofte, spriter mobilen innimellom, unngår folkemengder som å gå på samlinger der både barn og voksne er, oppsøker ikke folk som jeg vet er smittsomme og klemmer lite ol Anonymkode: 2d1c0...798 Glemte sunt kosthold og moderat trening Ts Anonymkode: 2d1c0...798
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Jeg lever som normalt 😅 Anonymkode: b8e5e...93d 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Lever som normalt, fungerer nok i år også. Hadde influensa for 3 år siden så regner med jeg går klar den i mange år til😁 Anonymkode: 0f1d4...08c 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Influensavaksine, vitaminer, nok søvn. Tar sjelden på ting ute i verden og har tvangstanker på å vaske hender, så det er ikke så mye mer å hente på hygiena. Anonymkode: 89a45...828
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden Influensavaksine. Spriter hendene i kantina (som den eneste på min arbeidsplass) Anonymkode: f4a70...d22 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Legge meg og stå opp på ca samme tid alltid. Tror regelmessige søvnrutiner har mye å si. Av drikke drikker jeg nesten bare vann Anonymkode: 641fa...5c7
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden Har ikke barn. Unngår andre mennesker hvis jeg kan, spesielt oppsøker jeg ikke plasser hvor mange mennesker samles. Unngår å ta kollektiv i rushen. Holder avstand. Vasker hender. Unngår å ta på ting ute. Flytter meg hvis noen nærme meg hoster. Ekstra D-vitamin. Sover mye. Anonymkode: ba8ff...885
Snok1 Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): God bedring🤞 Jeg har gjort unna covid og halsbetennelse de siste månedene, og håper jeg holder meg frisk resten av vinteren. Ts Anonymkode: 2d1c0...798 Takk!☺️
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Har tatt influensa-, pneumokokk- og koronavaksine (er i risikogruppe). Prøver å holde avstand til folk som åpenbart er syke. For øvrig trener jeg og har et sunt kosthold, som resten av året. Anonymkode: 24153...ba4
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden Snok1 skrev (53 minutter siden): Influensavaksine og tran. Dessverre har jeg fått covid om enn med milde symptomer. Samme her! Anonymkode: ca1bc...678 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå