Gå til innhold

Hva gjør du for å holde deg frisk denne vinteren?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg på forkjølelsesvirus som kan slå oss ut i ukesvis.

Jeg vasker hendene ofte, spriter mobilen innimellom, unngår folkemengder som å gå på samlinger der både barn og voksne er, oppsøker ikke folk som jeg vet er smittsomme og klemmer lite ol

Anonymkode: 2d1c0...798

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Influensavaksine og tran. Dessverre har jeg fått covid om enn med milde symptomer.

AnonymBruker
Skrevet

Vasker hendene regelmessig, trener, sunt kosthold, prøver å holde en sunn vekt. Gjør ting som gjør meg glad, fin balanse mellom aktivitet og restitusjon. 

Lever livet som normalt, altså :)

Anonymkode: 4102d...7eb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har godt immunforsvar og trenger ikke gjøre noe. 

Anonymkode: 0b3ca...b98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (2 minutter siden):

Influensavaksine og tran. Dessverre har jeg fått covid om enn med milde symptomer.

God bedring🤞

Jeg har gjort unna covid og halsbetennelse de siste månedene, og håper jeg holder meg frisk resten av vinteren.

Ts

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Da tenker jeg på forkjølelsesvirus som kan slå oss ut i ukesvis.

Jeg vasker hendene ofte, spriter mobilen innimellom, unngår folkemengder som å gå på samlinger der både barn og voksne er, oppsøker ikke folk som jeg vet er smittsomme og klemmer lite ol

Glemte sunt kosthold og moderat trening

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lever som normalt 😅

Anonymkode: b8e5e...93d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lever som normalt, fungerer nok i år også. Hadde influensa for 3 år siden så regner med jeg går klar den i mange år til😁

Anonymkode: 0f1d4...08c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Influensavaksine, vitaminer, nok søvn. Tar sjelden på ting ute i verden og har tvangstanker på å vaske hender, så det er ikke så mye mer å hente på hygiena.

Anonymkode: 89a45...828

AnonymBruker
Skrevet

Influensavaksine. Spriter hendene i kantina (som den eneste på min arbeidsplass)

Anonymkode: f4a70...d22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Legge meg  og stå opp på ca samme tid alltid. Tror regelmessige søvnrutiner har mye å si.

Av drikke drikker jeg nesten bare vann

Anonymkode: 641fa...5c7

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke barn. Unngår andre mennesker hvis jeg kan, spesielt oppsøker jeg ikke plasser hvor mange mennesker samles. Unngår å ta kollektiv i rushen. Holder avstand. Vasker hender. Unngår å ta på ting ute. Flytter meg hvis noen nærme meg hoster. Ekstra D-vitamin. Sover mye. 

Anonymkode: ba8ff...885

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke barn 😊

Anonymkode: edbd9...d9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

God bedring🤞

Jeg har gjort unna covid og halsbetennelse de siste månedene, og håper jeg holder meg frisk resten av vinteren.

Ts

Takk!☺️

AnonymBruker
Skrevet

Har tatt influensa-, pneumokokk- og koronavaksine (er i risikogruppe). Prøver å holde avstand til folk som åpenbart er syke. For øvrig trener jeg og har et sunt kosthold, som resten av året.

Anonymkode: 24153...ba4

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (53 minutter siden):

Samme her!

Anonymkode: ca1bc...678

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...