Gå til innhold

Din mest vellykkede julegave til din partner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter et langt samliv, en livssituasjon hvor man har det man trenger og en hverdag hvor man er flink til å sette pris på hverandre, hva i all verden skal man gi sin partner til jul?

Hva er din mest vellykkede julegave til din partner?

Anonymkode: 4e113...a07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt opplevelser sammen. Reiser, restaurantbesøk, show osv er alltid en suksess.

Anonymkode: 2d885...d99

AnonymBruker
Skrevet

Spabehandlinger. Massasje og lignende. Han elsker det. Gjerne med hudmaske inkludert, aromaterapi ++

Anonymkode: 0a800...df1

Skrevet

Konsertbilletter, opplevelser.  

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte reise til Italia i 40 årsgave til mannen, slik at han fikk oppleve Napoli, Roma og Pompeii. Turen varte i 3 uker. Det var hans store drøm å få reise dit. Han snakker enda om den turen 6 år etter. Så vil tro turen var 100% vellykket.

Anonymkode: ff05d...874

AnonymBruker
Skrevet

Før barn kom inn i bildet var alltid reiser en hit. Ga ikke det hver gang da. Feks til storbyferie på fine hotell. Ellers harde pakker som ny smartklokke. Man må jo ikke på død og liv gi gaver heller om det er ingenting han trenger eller vil ha. Dere kan bli enige om å droppe i år?

Anonymkode: 8d135...822

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjøpte reise til Italia i 40 årsgave til mannen, slik at han fikk oppleve Napoli, Roma og Pompeii. Turen varte i 3 uker. Det var hans store drøm å få reise dit. Han snakker enda om den turen 6 år etter. Så vil tro turen var 100% vellykket.

Nå skal det sies at han har bursdag lillejulaften så det ble jo som en julegave å regne 🤭 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også gave er vanskelig til mannen, men han får god middag, kake og massasje, regner med han setter pris på det.

Anonymkode: 33fc9...44e

AnonymBruker
Skrevet

Obs, tenkte bursdag og ikke jul. Til jul har vi tradisjon å fylle strømpene til hverandre med godteri/drikke og noen småting evt vi vet den andre liker, og ikke store gaver.

Anonymkode: 33fc9...44e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette var koselig 🥰

Anonymkode: 1d709...3cd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er din mest vellykkede julegave til din partner?

Bamse.
Typ sånn svær nesten 2 meter høy.
Så ikke en til 99 kroner på europris.

Anonymkode: b9a1b...760

Skrevet

Merkesklær, typ Holzweiler og Gant. Bøker. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bamse.
Typ sånn svær nesten 2 meter høy.
Så ikke en til 99 kroner på europris.

Anonymkode: b9a1b...760

Jeg fikk en på 150cm på Europris til 100kr av eksen. Den ble gitt bort ved første anledning 😅 

Anonymkode: 692c1...e56

• Liker 1
Skrevet

Jeg og dama har begynt å kjøpe gaver felles. Altså at vi kjøper oss et vitrineskap fra oss til oss, eller godstoler osv. 

:) 

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere var det merkeklær som slo best an, nå er det ullklær og bøker - vi er blitt eldre😆

Anonymkode: cb124...773

AnonymBruker
Skrevet

Opplevelsesgaver, overnattinger og slike ting. Kan gi han skikkelig fancy gave og han er jo veldig takknemlig, men han blir helt i ekstase for feks en romantisk hotellweekend med meg 😊

Anonymkode: 32e0f...617

Skrevet

Vi bor ikke sammen og har dermed ikke felles bolig eller økonomi. For min mann er det praktiske ting han trenger (verktøy, kjøkkenutstyr, maleutstyr, tekstiler som håndklær, kluter, o.l....) eller opplevelser som en bedre middag eller dyre drinker på eksklusive steder, eller bilder av oss som gjelder. Samme med meg, men jeg ønsker meg gjerne litt spesielle parfymer, eller klær og sko også. Vi er ganske praktiske og liker å bruke tid sammen. Han kan bli veldig rørt når jeg husker ting han trenger og glemmer å fikse til seg selv. Som putevar eller kluter. 

Anonymkode: ef197...f64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...