AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden De var veldig kule! Jeg liker at sålen også er sort, og at den ikke er høy eller stikker utenfor skoen. Anonymkode: 482f5...143 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Jeg synes ikke disse var fine, dessverre. Det er ingenting jeg liker ved dem, de er ikke spesielt feminine og jeg kan ikke komme på noen antrekk de ville passet til. Anonymkode: b9e4f...54d 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg syns de er litt "gammel, fornuftig dame-skoletter". Men sikkert gode å gå i. Anonymkode: 85b0b...c48 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Magica Von Trylls Emo-unge-sko? Anonymkode: c6e8d...f5c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Kjerringsko var tanken min når jeg så de. Jeg er 60, å fr blir for kjerring for meg. Anonymkode: 98ad6...dbf
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Samme modellen men kortere. Anonymkode: ae868...b93
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Kjerringsko var tanken min når jeg så de. Jeg er 60, å fr blir for kjerring for meg. Anonymkode: 98ad6...dbf Klarer ikke folk bruke andre ord en "kjerring" for å beskrive noe de ikke liker? To ganger i samme setning faktisk..... 😄 ts Anonymkode: ae868...b93
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #9 Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Klarer ikke folk bruke andre ord en "kjerring" for å beskrive noe de ikke liker? To ganger i samme setning faktisk..... 😄 ts Anonymkode: ae868...b93 Er det kjerring så er det kjerring, ikke no galt i å væra kjerring. Anonymkode: 592e9...ee3
tøydokka Skrevet 51 minutter siden #10 Skrevet 51 minutter siden Enkle, anonyme sko. De var ikke fine, men heller ikke ufine. Kan sikkert brukes til det meste, alt fra trening til skjørt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå