Gå til innhold

Hadde du latt være å få ett barn til på grunn av familiens hund eller katt?

Hadde du latt være å få ett barn til på grunn av familiens hund eller katt?  

23 stemmer

1. 1. Hadde du latt være å få ett barn til på grunn av familiens hund eller katt?

• Ja
      11
    • Nei
      12

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du latt være å få ett barn til fordi dere allerede hadde hund eller katt

å at det ville ha blitt for mye arbeid med barna og hunden eller katten?

Satt hunden/katten foran ett barn til ?

Inspisert av tråden :

«Omplassere hunden for å få flere barn

Vi er et par i midten av 30-årene med to barn, de er 1 og 4 år. Vi ønsker oss et tredje barn og føler vi må bestemme oss snart pga alderen vår. Vi har også en hund på 7 år. Vi fikk henne som valp før vi valgte å få barn. Vi er jo såklart veldig glad i henne, men jeg er ganske sikker på at det blir for mye med tre barn og en hund som krever sitt»

Ikke hets TS!
Lurer bare på hva du tenker om hva du ville ha gjort om du var i samme situasjon.

Anonymkode: ea8a6...f50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, vi hadde to fugler, fem barn, en katt som hatet fuglene og en hund. En periode hadde ene barnet et marsvin som vi helt sikkert ikke stelte riktig. Så red  barna så vi lånte også ponnier som innimellom var med alle disse på ferie på en skranglete transportvogn. Men ville vi hatt et barn til ville vi fortsatt hatt dyrene våre :)

Anonymkode: 06ddd...20c

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har 50 geiter og tre barn 😅

Anonymkode: 1190a...c3c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Syns det er ugreit å omplassere dyr pga av at man skal ha unger. Så ikke skaff dere dyr da!!!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare et konstruert problem. De har hatt hunden i 7 år, den er snill og rolig, ikke en dinosaur-valp. Dersom de ønsker et barn til, så klarer de det, selv om de beholder hunden. Nei, jeg syns ikke man skal ta lett på å omplassere en voksen hund - for den er dere hele verden. 

Anonymkode: 4584d...aab

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i livet. Kan forstå barn som kommer til verden å får allergi, men ikke planlagt fordi tiden ikke vil strekke til. Hunden på 7 år velter neppe lasset 

Anonymkode: 7e630...f4d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Kunne aldri falt meg inn å kvitte meg med kattene mine , selv om jeg skulle få et barn nå, siden kattene er mine barn også:)  Og begge mine tenåringsbarn, har vokst opp med kattene mine :), 

Endret av Anciol
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dyr er like mye verdt som mennesker etter min mening.

Og mennesker har vi nok av.

Anonymkode: c96fd...ea9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 3 barn der en av dem er baby, 2 schæferhunder (den ene er 8mnd og den andre 7år), 3 katter, 3 hester og en mann som er mye bortreist på jobb. Var ikke snakk om å omplassere noen av dyrene fordi om jeg ble gravid, selv om hele graviditeten var ett smertehelvete hvor jeg nesten ikke klarte å gå. For meg er alle dyrene fullverdige familiemedlemmer som skal få bli til de blir gamle, og man får det til om man ønsker det nok💗 

Anonymkode: ef8c1...ac6

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi har tre barn. Hadde hund i 12 år, den døde da eldste var 6. Kjøpte ikke ny hund, men skulle gjerne hatt, men prisene er jo helt sinnsyke. 

Anonymkode: c00ab...83a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...