AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Har fått et kort fra Norwegian, men reiser svært lite. Hva er bakdelene med dette kortet? Har brukt det en gang og betalte inn til forfall, men det kom renter fordi jeg overførte til min egen konto. Hvilke butikker godtar kortet? Andre kort som heller anbefales? Anonymkode: 13e67...8b9
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Jeg bruker det kortet. Betaler det meste med det og får cashback på alle kjøp. Gebyr om du har uttak/overfører ol, men funker gull til rent kjøp. Aldri opplevd at noen butikker ikke godtar det kortet… reiser lite jeg å… vet ikke hvilke andre kort som evnt kan være bedre Anonymkode: 332ab...190
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har fått et kort fra Norwegian, men reiser svært lite. Hva er bakdelene med dette kortet? Har brukt det en gang og betalte inn til forfall, men det kom renter fordi jeg overførte til min egen konto. Hvilke butikker godtar kortet? Andre kort som heller anbefales? Anonymkode: 13e67...8b9 Så godt som alle butikker godtar kortet. Hvorfor overførte du til konto? Hvis du reiser lite bør du heller velge cashback enn cashpoints. Ingen store ulemper med kortet så lenge man betaler på forfall. Man får bare 0,5% bonus, men alle monner drar. Anonymkode: f7c99...0c8
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Du må selvsagt betale inn dit du skal. Stort sett alle butikker og mange vippsmottakere godtar kortet. Opptjeningen er lav, men bedre enn ingenting som på debetkort. Kredittkort gir også noen generelle fordeler når det kommer til svindel og det er en adekvat reiseforsikring inkludert. Anonymkode: f36fa...40a
Knirke Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden De eneste jeg har vært borti som ikke aksepterer Norwegian kortet er fastlegen og biltilsynet. De godtar ingen kredittkort. Bruker mitt kort overalt, også i utlandet (både Europa, USA og karibien)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå