AnonymBruker Skrevet i går, 20:22 #1 Skrevet i går, 20:22 Er det flere enn meg som opplever det som overskriften sier. Som om man fører to samtaler parallellt på et vis. Flere som har det sånn? Er ganske slitsomt. Og samme hvis jeg er på feks kafé så hører jeg ikke bare den samtalen som pågår med de jeg er sammen med, men også samtalen på sidebordet. Veldig slitsomt dette her. Anonymkode: 96492...d83
Abra Skrevet i går, 20:27 #2 Skrevet i går, 20:27 Ja, er mange med ADHD/autisme som sliter med dette.
AnonymBruker Skrevet i går, 20:34 #3 Skrevet i går, 20:34 Gjør det hele tiden jeg. Anonymkode: b0977...ec9 1
AnonymBruker Skrevet i går, 20:52 #4 Skrevet i går, 20:52 Har hodeskade etter ulykke og tar imot alle lyder. Veldig utmattende å være på kafe flasker sosiale lag Anonymkode: ff3cc...bd5
AnonymBruker Skrevet i går, 22:40 #5 Skrevet i går, 22:40 Ja, jeg har det også sånt. Tror det er ganske vanlig. Anonymkode: 6da0f...8b3
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden Jeg er helt diagnosefri og får og med meg alt rundt meg, er bare sånn. Er ikke plagsomt da jeg kan stenge det ute om jeg vil men synes det er underholdende. Kanskje prøve å rette mer fokus i det du selv deltar i hvis du synes det er vanskelig å stenge det rundt ute... Du må nok bare øve mer på det, blir litt som meditasjon. Anonymkode: e7d1c...127 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Diagnosefri her også, men er høysensitiv, så får med meg samtaler fra nabobord og slikt på restauranter, samtidig som jeg prøver å holde egen samtale gående. Er svært forstyrrendd, da. Anonymkode: 482a7...6a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå