AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Dere som har gått på dosen 150 på hormonsprøyter hvor mange egg fikk du ut? Skal på mitt første uttak snart og lurer så på hva jeg kan forvente! Det varierer sikkert mye fra person til person men gøy å høre andres erfaringer uansett. Anonymkode: f4c7e...cdb
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden 9 stk, ingen som ble noe andre gangen gikk jeg på 250..? Da fikk jeg ut 27 egg og 3 ble til blasto Anonymkode: b65d8...ea7
Irol Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Fikk ut 8 egg, 1 blastocyst(innsett) og 0 på frys
HeleneHS Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Jeg gikk på det dobbelte 300IU menopur og fikk ut: Egg/befruktet/blasto på frys 4/3/2 1/1/1 1/1/1 3/2/2 Husk at vi er alle veldig forskjellige og har ulike utgangspunkt. Du skal vel ha en UL etter noen dager på hormoner, da får du sikkert litt indikasjon på antall eggposer. For min del var alltid ca halvparten av eggposene tomme, mens andre får ut egg fra hver pose. Noen får ut mange egg, men mister mye i alle steg (umoden, ikke befruktet, utvikler seg ikke til blasto, ikke overlever frysing/tining), mens andre som meg får ut veldig få egg som utvikler seg hele veien 🤷🏼♀️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå