-Pusheen- Skrevet 28. februar #21 Skrevet 28. februar (endret) Henikka skrev (7 minutter siden): ELSKER at Nora Haukland har sluttet å følge hovedkontoen hans på instagram etter igår ❤️ Han viste seg virkelig å være vennen fra helvete! Oi, har hun gjort det? Så bra. Og skulle bare mangle. Det han presterte i går var intet annet enn å backstabbe en han kaller en venn. Greit nok at han kanskje ikke har sett slag og er ærlig på det, men når han så til de grader støttet Marius i dette ved å kalle det for "kjærlighet", så viser han hvor han selv står når det kommer til psykisk misbruk. Endret 28. februar av -Pusheen- 33 4
Henikka Skrevet 28. februar #22 Skrevet 28. februar -Pusheen- skrev (14 minutter siden): Oi, har hun gjort det? Så bra. Og skulle bare mangle. Det han presterte i går var intet annet enn å backstabbe en han kaller en venn. Greit nok at han kanskje ikke har sett slag og er ærlig på det, men når han så til de grader støttet Marius i dette ved å kalle det for "kjærlighet", så viser han hvor han selv står når det kommer til psykisk misbruk. Ja, jeg sjekket igår(da fulgte hun ham), og så sjekket jeg på nytt nå. Jeg bare måtte... Fulgte hele vitnemålet hans på "VG live" igår, og det var vondt og flaut å høre på. Helt enig i alt du skriver 😊 22
-Pusheen- Skrevet 28. februar #23 Skrevet 28. februar Henikka skrev (18 minutter siden): Ja, jeg sjekket igår(da fulgte hun ham), og så sjekket jeg på nytt nå. Jeg bare måtte... Fulgte hele vitnemålet hans på "VG live" igår, og det var vondt og flaut å høre på. Helt enig i alt du skriver 😊 Ser at han har to kontoer, er det noen som følger den andre her inne?
Sol Rampelyset Skrevet 28. februar #24 Skrevet 28. februar Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1
baremeg007 Skrevet 1. mars #25 Skrevet 1. mars Henikka skrev (12 timer siden): Ja, jeg sjekket igår(da fulgte hun ham), og så sjekket jeg på nytt nå. Jeg bare måtte... Fulgte hele vitnemålet hans på "VG live" igår, og det var vondt og flaut å høre på. Han sa vel like mye pluss og minus om begge to? Hva var fælt mot NH? 7
Kvinne31 Skrevet 2. mars #26 Skrevet 2. mars Menn som ELSKER Trump har jo ingen respekt for kvinner, og har heller ingen problemer med vold mot kvinner. 18 11
Måne Rampelyset Skrevet 2. mars #27 Skrevet 2. mars Tråden er ryddet for innlegg som involverer rettssaken til Marius Borg Høiby, dette tas i riktig tråd. Måne, admin. 1
Henikka Skrevet 2. mars #28 Skrevet 2. mars Måne Rampelyset skrev (6 minutter siden): Tråden er ryddet for innlegg som involverer rettssaken til Marius Borg Høiby, dette tas i riktig tråd. Måne, admin. Innleggene mine her handlet om Danby Choi, hvorfor skal de tas i MBH tråden? Nå ser flere av innleggene her veldig misvisende ut, ettersom flere av svarene i en loop er slettet. 12 1 4
Justlooking Skrevet 3. mars #29 Skrevet 3. mars Kvinne31 skrev (På 2.3.2026 den 9.11): Menn som ELSKER Trump har jo ingen respekt for kvinner, og har heller ingen problemer med vold mot kvinner. Akkurat det tror jeg ikke stemmer helt … 1
-Pusheen- Skrevet 3. mars #31 Skrevet 3. mars Hallepalle2 skrev (18 minutter siden): For en latterlig posør. Håper flere og flere gjennomskuer dette nå. 3 1
-Pusheen- Skrevet 3. mars #33 Skrevet 3. mars Reverend skrev (3 minutter siden): Henrik Troy gjennomskuet ham. Henrik Troy er fantastisk. 10 2 3
MzMe Skrevet 4. mars #34 Skrevet 4. mars Henikka skrev (På 28.2.2026 den 15.54): ELSKER at Nora Haukland har sluttet å følge hovedkontoen hans på instagram etter igår ❤️ Han viste seg virkelig å være vennen fra helvete! Hva har skjedd?
Henikka Skrevet 4. mars #35 Skrevet 4. mars MzMe skrev (3 timer siden): Hva har skjedd? Hvis jeg skriver hva jeg tror er grunnen, blir det moderert bort(skjedde sist). Stikkord: vitne + rettssak 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå