helene3210 Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Det har nå blitt publisert at Danby tidligere har vært pågrepet av politiet, men saken ble henlagt. Det har lenge sirkulert rykter, uten at jeg skal gå nærmere inn på dem her. Dersom du kjenner til disse, lar du deg påvirke når det gjelder hans deltakelse i skal vi danse? 2
Kålrota Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Jeg visste ikke engang at han var med i Skal vi danse. Jeg synes han opptrer svært klanderverdig i rollen som redaktør og er ikke så overrasket over pågripelse. 3
helene3210 Skrevet 6 timer siden Forfatter #4 Skrevet 6 timer siden Kålrota skrev (1 minutt siden): Jeg visste ikke engang at han var med i Skal vi danse. Jeg synes han opptrer svært klanderverdig i rollen som redaktør og er ikke så overrasket over pågripelse. På hvilke måter? Har ikke fulgt med så mye. 1
parmanoia Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden At han ble pågrepet er det minst overraskende som finnes. 1
MzMe Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Etter oppførselen hans i Spillet (JA, jeg vet det er et spill), så har jeg ingenting til overs for han.
Sinsiew Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Det kommer jo an på hva han er pågrepet for... 1
Justlooking Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Kålrota skrev (3 timer siden): Jeg visste ikke engang at han var med i Skal vi danse. Jeg synes han opptrer svært klanderverdig i rollen som redaktør og er ikke så overrasket over pågripelse. Jeg synes han er et frisk pust i media og god til å danse. Er det bevist at han har vært pågrepet for noe? Klart, som venn av MBH og den gjengen trekker det ned. Men synes likevel han er modig og god til å danse 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå