Gå til innhold

Du som feirer alene, hva er dine tradisjoner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne vite hva dine juletradisjoner for lille julaften og julaften er. 

Jeg er alene og jeg syns det er vondt og vanskelig. Vil gjerne ha tips til gode ting du gjør for deg selv. 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en helt vanlig tid for meg. Dropper alle julete ting og tar alt som vanlige hverdager. Tenker positivt på det. :) 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er jo veldig glad i julen, så vil jo holde på det 😊

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Lillejulaften er jeg på jobb til kl.15. Handler inn siste rest til jula på vei hjem. Hjemme spiser jeg litt, setter på julemusikk og så henter jeg opp juletreet (kjøpte falsk for noen år siden, før det hugde jeg selv) og julepynten. Resten av kvelden pynter jeg, spiller musikk, ser kanskje en julefilm og bare koser meg.

Julaften har jeg fri. Håper jeg får sove litt lenge ;) Skal lage meg god frokost, rundstykker, egg og det meste. Etter frokost, kaffe og alt det der går jeg sikkert en tur ut, om været er greit nok. Godt å få litt frisk luft :)

"3 nøtter til Askepott" og Disney skal jeg få med meg. Til middag skal jeg lage lammesteik, poteter, saus og noe grønnsaker, is til dessert. Pakke opp de få gavene jeg får og sikkert se Love Actually om kvelden.

Jeg feirer alene, men jeg skal likevel kose meg maks :)

Anonymkode: 3babd...c6a

• Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har folk rundt meg men kunne ønske en alenejul. Da hadde jeg laget full julemiddag og gjort alle tradisjoner som jeg gjør sammen med familien. Men uten stress og tidspress. 

Anonymkode: 22d13...877

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...