Gå til innhold

Forventninger rundt dating relasjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt kontakt med en I ett par måneder, truffet hverandre noen ganger og hatt sex. Han misforstod ett innlegg jeg la ut,og tolket det som om jeg skulle på date. Er det rart av meg å faktisk føle meg skuffa av en melding hvor han ønsket meg lykke til på daten, eller hva tenker dere?jeg liker han godt,og skulle heller ønske han brydde seg nok til at han faktisk ikke ville like at jeg traff andre om det var tilfellet..

Anonymkode: 58141...83a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo godt være han egentlig er skuffet, men hva skal han liksom si? Når dere bare har kjent hverandre så kort tid, så vil han vil ikke si noe og virke sjalu og kontrollerende. Noen damer driver jo visstnok også og tester daten ved å si slike ting. Hadde jeg mistenkt det hadde jeg skygget banen kjapt, orker ikke sånt barnslig manipuleringsfjas. Hvis du liker han sender du bare en melding og sier han har misforstått, og at du ikke skal på date. Enkelt og greit 😊 er du heldig så svarer han at det var bra. 

Anonymkode: b9e13...f6f

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet

Snakk med ham.

Anonymkode: d96c1...ac6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Du kan føle akkurat hva du vil, selv om det er litt tullete. Hadde en dame gitt inntrykk av at hun skulle på date med noen andre, så hadde nok jeg også bare ønsket henne lykke til, uansett hvor mye det brydde meg eller om det gjorde vondt. Det å skulle kontrollere hva andre gjør er ikke noe for meg. Og når i tillegg et av ønskene mine i en partner er at de skal ønske meg, sier det seg at å skulle "konkurrere" om en dame er uaktuelt 

Anonymkode: 0c7ed...78b

• Liker 5
Skrevet

Hva skrev du i dette innlegget som han tolket som en date? 

Anonymkode: 6d3d9...361

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har hatt kontakt med en I ett par måneder, truffet hverandre noen ganger og hatt sex. Han misforstod ett innlegg jeg la ut,og tolket det som om jeg skulle på date. Er det rart av meg å faktisk føle meg skuffa av en melding hvor han ønsket meg lykke til på daten, eller hva tenker dere?jeg liker han godt,og skulle heller ønske han brydde seg nok til at han faktisk ikke ville like at jeg traff andre om det var tilfellet..

Han var skuffet over deg. 
Kan ikke tøse rundt og samtidig prøve å være seriøs med en mann. 

Anonymkode: d0931...27e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er jo sånt man skriver når man er snurt og skuffa, for å finne ut om det faktisk var en date og fremstå som "good sport" dersom det er det. Du må jo skrive tilbake og oppklare misforståelsen. "Uff, her ble det nok en misforståelse, jeg skal da selvfølgelig ikke på date med noen andre enn deg."

Anonymkode: 49d1c...1d7

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kan jo godt være han egentlig er skuffet, men hva skal han liksom si? Når dere bare har kjent hverandre så kort tid, så vil han vil ikke si noe og virke sjalu og kontrollerende. Noen damer driver jo visstnok også og tester daten ved å si slike ting. Hadde jeg mistenkt det hadde jeg skygget banen kjapt, orker ikke sånt barnslig manipuleringsfjas. Hvis du liker han sender du bare en melding og sier han har misforstått, og at du ikke skal på date. Enkelt og greit 😊 er du heldig så svarer han at det var bra. 

Anonymkode: b9e13...f6f

Veldig enig. 

Lurer på hva du skrev som skapte den misforståelsen og jeg lurer på om du egentlig skapte den misforståelsen med vilje.  Det er dessverre mange som tror de er smarte og skape litt stress og desperasjon hos daten sin ved å late som de er veldig frie og franke og at man må jobbe litt for oppmerksomheten. 

For min del gidder jeg ikke bruke tid på sånne damer. 

Anonymkode: 06efa...6ad

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Tabbe av deg. Ingen seriøse menn gidder slike dramadamer som tror de kan surre rundt med andre. Du får forklare oss hvordan denne "misforståelsen" ble til, hvis ikke kan vi ikke svare deg ordentlig. Stiller du et spørsmål må du også gi oss et grunnlag å svare på ikke sant :) 

Anonymkode: d3ffe...857

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...