AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Finnes det yrker dere ikke ville hatt og hvorfor? Anonymkode: d9c80...787
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Stort sett alle. Er svært lite jeg finner interessant. Anonymkode: 03c96...0a2 3 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Influenser. Å snappe fra livet sitt 24/7 hadde jeg aldri giddet uansett hvor mye jeg hadde fått for det. Anonymkode: 683c7...07e 10 2 6
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Patolog Politi Politiker Anonymkode: fec3c...af2 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Alt innenfor omsorg. Jeg har selvinnsikt nok til å innse at jeg overhodet ikke er noen omsorgsperson. Anonymkode: 54573...490 6 1 2
Einus Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Har jobbet 5 skift for en del år siden, dette vil jeg aldri gjøre mer. Grusomt belastende for kroppen. Dog finnes ikke denne skiftordningen mer tror jeg. 2
endo Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Renseri/vaskeriarbeider. Jeg vet bare ikke hvorfor, men jeg hater intenst å ta klær ut i fra vaskemaskin/tørketrommel. Og på en god andreplass kommer brette klær... vasker heller 10 megamøkkete dasser enn noe slikt. Så all ære til de som jobber i det yrket
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Å jobbe med narkiser hadde jeg aldri klart. Har NULL empati for dem Anonymkode: 49d3c...959 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Hjelpepleier eller innenfor rusomsorg. Det hadde jeg bare ikke fikset. Anonymkode: 3c9a7...010 4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Influenser, fotpleier,vaskehjelp. Anonymkode: 0da14...fa9 2 2
Gaia Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Jeg hadde aldri kunnet jobbe som bussjåfør, pilot, lege, politi ... alle slags yrker der man har hovedansvar for liv og helse for andre mennesker. Heller ikke samlebåndsarbeid på fabrikk. Ellers hadde nok alle slags yrker der jeg hadde kunnet variere mellom å gå, stå eller sitte passet meg bra. 5
Sofiei Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Barnehage og helsevesenet er vel de to jeg kommer på. I helsevesenet spesielt psykiatri og rus. 5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Kunne aldri jobbet på kontor eller lignende. Bare tanken på å sitte i ro og jobbe en hel arbeidsdag får meg til å grøsse 😂 Vurderte å bli regnskapsfører en gang siden jeg er veldig glad i å jobbe med tall, men har ikke tålmodighet til å sitte for lenge i ro rett og slett. Barnehage er en svak 2. plass. Har prøvd det og var trivelig nok, men merket at jeg er mest glad i mine egne barn rett og slett. Vanskelig å smile stort og vere overbegeistret for 10000 gang, eller nøste opp i enda en krangel om en bagatell for barn jeg ikke klarer å knytte meg til 110%. Synes dog det er givende arbeid, og all ære til alle de som er helt fantastiske i den jobben 🥰 Anonymkode: 9f710...f44 2 1
NORAH.C.IV Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Telefonselger/dørselger/stand, gjerne slike provisjonsbetalte jobber hvor prestasjon er avgjørende for hvor mye man får utbetalt i måneden 8
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Jobbe med barn (særlig barnehage...), Fotpleier, Tannlege, Influenser, Skuespiller (er veldig sjenert, liker ikke rampelyset) Anonymkode: 00458...fbf 2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Stort sett alle. Er svært lite jeg finner interessant. Anonymkode: 03c96...0a2 For en holdning. Og da gidder du ikke jobbe? Anonymkode: 819ab...347 4 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Alt med tall, psykolog, lege, alt som har med døde mennesker å gjøre, flyvertinne, brannbetjent, dykker. Anonymkode: 61558...4ea 4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #19 Skrevet 2 timer siden Alle jobber hvor man må jobbe utendørs, slik som feks. søppeltømmere, gartnere, etc. Hadde ikke orket det. Anonymkode: a4611...659 2
Perfume Skrevet 2 timer siden #20 Skrevet 2 timer siden Hvis jeg ikke var ufør, må det verste være influenser, offentlig person ( politiker, eller kjendis osv), renholder, jobbe med renovasjon, rørlegger, slamsuger, eller barnehage arbeider.... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå