AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Hva gjør man om man merker en kollega som er i forhold, liker deg litt mer enn han burde? Anonymkode: f8f70...b5f
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Man gjør absolutt ingenting. Anonymkode: c5b64...ef0 8
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Ah elsker det! Jeg pleier flørte og tirre ekstra. Noen ganger blir det sex 😜 elsker den spenningen. Dobbelt forbudt liksom pga han er kollega og i et forhold. Anonymkode: 99200...9ce
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Holder avstand. Anonymkode: 01ca3...5f4 4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Blir vanskelig å holde avstand, da vi jobber tett sammen. Anonymkode: f8f70...b5f
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Hva vil du selv da? Han vil ha deg som hemmelig elskerinne, vil du det? Anonymkode: aa78c...a6e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden Er du sikker på at han faktisk er interessert i deg? Det er ikke du som overfører dine følelser til han? Anonymkode: bbe2f...67b 5 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Blir vanskelig å holde avstand, da vi jobber tett sammen. Anonymkode: f8f70...b5f Man kan jobbe tett uten å bli privat. Anonymkode: 1198f...305 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er du sikker på at han faktisk er interessert i deg? Det er ikke du som overfører dine følelser til han? Anonymkode: bbe2f...67b Øynene lyser opp når han ser meg, med et varmt smil, han setter seg ved siden av meg selv om det er andre ledige plasser, han blunker til meg, stryker meg på ryggen, hjelper meg selv om andre også har mulighet, prater med varm myk stemme når han hører det er jeg som ringer på jobbtelefonen osv. Anonymkode: f8f70...b5f
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden Da setter du grenser, oppfører deg profesjonelt. Du er ikke ansvarlig for hans følelser, kun din egen oppførsel. Men du setter grenser ved berøring av unaturlig sort, og holder stemmen din nøytral, slik at du ikke lar han drømme seg for mye vekk. Går han over streken, så sier du fra. Du er på jobb, og du skal konsentrere deg om det, og ikke en fyr som driver og sjekker deg opp. Så vær fornuftig, vær profesjonell, og ikke fjas på jobb. Jeg har jobbet i oljebransjen med mange menn. Det har hendt både titt og ofte at noen forelsket seg i meg, men det kan du bare takle ved å oppføre deg korrekt selv. Det går over... og det trenger jo ikke være veldig ubehagelig, men jeg skal alltid tenke tilbake og si til meg selv; Jeg oppførte meg bra, og jeg er stolt over hvordan jeg taklet ting. Det skal også alle mine kollegaer si om meg, og den stakkars forelskede når han har kommet seg. Det kan jo bli litt styr med kollegaer hvis de plukker opp slike ting...så her må du holde din sti ren. Anonymkode: 85b3e...7a9 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Øynene lyser opp når han ser meg, med et varmt smil, han setter seg ved siden av meg selv om det er andre ledige plasser, han blunker til meg, stryker meg på ryggen, hjelper meg selv om andre også har mulighet, prater med varm myk stemme når han hører det er jeg som ringer på jobbtelefonen osv. Anonymkode: f8f70...b5f Og mannen er 59, jeg 46. Anonymkode: f8f70...b5f
Nymerïa Skrevet 3 timer siden #14 Skrevet 3 timer siden Da viser man genuin interesse for ektefellen og hvis det kommer klaging så tar man ektefellen i forsvar. 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Nymerïa skrev (19 minutter siden): Da viser man genuin interesse for ektefellen og hvis det kommer klaging så tar man ektefellen i forsvar. De er verken gift eller bor sammen. Anonymkode: f8f70...b5f
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Øynene lyser opp når han ser meg, med et varmt smil, han setter seg ved siden av meg selv om det er andre ledige plasser, han blunker til meg, stryker meg på ryggen, hjelper meg selv om andre også har mulighet, prater med varm myk stemme når han hører det er jeg som ringer på jobbtelefonen osv. Anonymkode: f8f70...b5f Her må du faktisk sette ned foten. Stryking på ryggen er helt uakseptabelt. Ta et skritt unna og se litt irritert ut. Blunking er også over streken. Spør: Er det noen grunn til at du blunker? Du må være super-profesjonell og heller litt kald. Ikke rot deg inn i en flørt på jobben. Alle, absolutt alle, legger merke til sånt. Anonymkode: 2e3cb...99d 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå