Gå til innhold

Hva slags folk blir du usikker på/ vet ikke hvor du har dem?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alle personligheter som er så enkle å forstå seg på eller skjønne hva slags mennesker de er. Som et eksempel, jeg kan bli usikker på folk som stadig ler og flirer uten noen god grunn. Eller folk som er overdrevent hyggelige mot folk de ikke kjenner godt. Eller folk som er stille uansett hvor mye jeg tar initiativ til en samtale.

Så hva gjør at du blir usikker på en person? 

Anonymkode: 08cd5...e7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg som blir usikker på enkelte folk? 

Skrevet

Om jeg ikke forstår om de tuller eller mener alvor. Jeg liker av den grunn ikke sarkasme. Synes ikke det er morsomt bare. Det gjør meg veldig usikker i kommunikasjon med andre mennesker. Da blir jeg som regel veldig stille.

Eller mennesker som gjør narr eller kritiserer andre mennesker på en ondsinnet måte. Da rygger jeg, og føler meg ikke komfortabel med å snakke med dem...Føler for å opprettholde en solid avstand til de det gjelder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De folkene som snur kappa etter vinden. De som sier en ting til meg og noe annet til en annen. Slike folk vil jeg ikke ha noe med å gjøre! Det takler ikke hodet mitt. 

Anonymkode: b9aa0...bac

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De som tror de kan manipulere uten at man oppfatter det.

Anonymkode: 51bde...f9b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som endrer personlighet etter hva slags folk de henger med.

Anonymkode: 86a8a...9f6

• Nyttig 1
Skrevet

På en måte, ironisk nok, de som er veldig "tøffe" og direkte. Hvis de går litt hardt ut, kan jeg tro de er sinte og/eller misliker meg sterkt, og hvis de da plutselig blir "snille", skjønner jeg lite. Har heldigvis blitt litt mer klar over at dette bare er sånn noen kommuniserer, og at jeg ikke bør legge så mye i det. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

føler meg usikker på folk som tror dømmekraften deres er det beste som har skjedd siden ... oppdagelsen av vaskemaskinen. 

Anonymkode: 1f6f7...055

AnonymBruker
Skrevet

Blir veldig usikker på veldig dannede og ordentlige mennesker. Veldig korrekte mennesker. Tenker at de vet man ikke hvor man har, for de er bare  for opptatt av fasade og å gi inntrykk av å være velopdratte og dannede mennesker, men man vet liksom ikke hva de egentlig tenker. Foretrekker faktisk veldig rufsete og direkte mennesker framfor det. Er svært rufsete og udannet selv.

Anonymkode: 05754...84f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir usikker på lite empatiske mennesker og er helt matt i ansiktet. Lite omsorg og følelser og skimte. Latteren til sånne folk er også helt off. de forstår ikke og evner ikke til å lese mellom linjene. De forstår bare veldig konkrete ting. 

Anonymkode: 6348b...074

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk som er vanskelig å tolke. Typ prøver vedkommende å være morsom, eller er vedkommende rett og slett spydig? Hatt en sånn sjef. Det var slitsomt . Sånne folk styrer jeg i stor grad unna. 

Anonymkode: 77c25...3f5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Folk som endrer personlighet etter hva slags folk de henger med.

Anonymkode: 86a8a...9f6

Haha, slik er jeg med alle, men er nok mer en mestringsrespons knyttet til autismen. Er få som faktisk kjenner til den jeg virkelig er. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen har hittil blitt mistenksom mot rolige og beskjedne folk i denne tråden 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...