AnonymBruker Skrevet i går, 15:51 #1 Skrevet i går, 15:51 Hei, Baby på 9 mnd sover bare 30 minutters hviler. Noen ganger kortere, men typ Max 40 minutter. 3 hviler om dagen, og tenker vel ikke det er lurt å korte ned til 2 før hun klarer å sove litt lengre. Har dere noen tips? Baby våkner ofte i bolker om natten. Og må bysses og legges opp og ned flere ganger etter hverandre. Sover ca 11 timer om natta. Vet det ikke er noe Quick fix her, er jo også mye utvikling i denne perioden. Men alle tips mottas med takk! Anonymkode: 5ca85...c6d
AnonymBruker Skrevet i går, 18:38 #2 Skrevet i går, 18:38 Min sover lengee hvis hu spiser rett før lur. Anonymkode: 29c3b...014
AnonymBruker Skrevet i går, 18:44 #3 Skrevet i går, 18:44 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Min sover lengee hvis hu spiser rett før lur. Anonymkode: 29c3b...014 Fungerer ikke her Anonymkode: 5ca85...c6d
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hei, Baby på 9 mnd sover bare 30 minutters hviler. Noen ganger kortere, men typ Max 40 minutter. 3 hviler om dagen, og tenker vel ikke det er lurt å korte ned til 2 før hun klarer å sove litt lengre. Har dere noen tips? Baby våkner ofte i bolker om natten. Og må bysses og legges opp og ned flere ganger etter hverandre. Sover ca 11 timer om natta. Vet det ikke er noe Quick fix her, er jo også mye utvikling i denne perioden. Men alle tips mottas med takk! Anonymkode: 5ca85...c6d 2 åringen her sov aldri lengre enn max 40min hviler noen sinne. Han justerte seg selv ned til 2 hviler og deretter til 1 hviler når han var 11mnd. Så hvis barnet er fornøyd så ville jeg ikke stresset med det. Vi prøvde ALT. Ingenting funket. Han bare trengte ikke mer dagsøvn. Anonymkode: 99d12...fa2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Her sov 1 åringen bedre på dagtid når han begynte i barnehagen. Anonymkode: aa1e3...d78
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): 2 åringen her sov aldri lengre enn max 40min hviler noen sinne. Han justerte seg selv ned til 2 hviler og deretter til 1 hviler når han var 11mnd. Så hvis barnet er fornøyd så ville jeg ikke stresset med det. Vi prøvde ALT. Ingenting funket. Han bare trengte ikke mer dagsøvn. Anonymkode: 99d12...fa2 Sov han da 40 min totalt på hele dagen da han var 11 mnd? Anonymkode: 5ca85...c6d
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Vi fikk ungen til å sove lenger hvis denne ble lagt i vogn eller vugge med bevegelse. Hvis ikke, så våknet ungen etter en søvnsyklus på ca 40 min. Men om det da var ruggebevegelse, så kunne barnet sovne igjen av seg selv, og sov en søvnsyklus til. (altså nye 40 min.) Anonymkode: 26c85...0c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå