Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Jeg er gravid med mitt andre barn. Og opplever første trimester mye annerledes enn første gang jeg gikk gravid. 

Denne gangen er jeg mindre kvalm, men veldig trøtt. Mindre matlyst enn første gang jeg fikk gravid. 

Hvordan var deres første svangerskap kontra andre svangerskap? Gjerne første trimester. Forskjeller og ulikheter? 

Og - gitt symptomer og andre «kjærring myter». Venter du gutt eller jente? 

Gøy å høre andres opplevelser av 2 graviditeter 😀 

Anonymkode: 864d6...465

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første var gutt. Var mye kvalm frem til litt ut i andre trimester. Ellers grei form stort sett. Andre var jente. Kvalm da også, men husker ikke om det var like ille. Men det kom tidligere ihvertfall. Formen var grei ellers. 

Anonymkode: a434e...562

Skrevet

Første var gutt. Innlagt i mange uker med alvorlig hyperemesis.

Andre også gutt. Hyperemesis men ikke like ille og varte kortere. Mye problemer med bekkenet. 

Nå er jeg gravid i første trimester med nummer 3. Er veldig kvalm, men ikke i nærheten av så ille det var med Brødrene. Spent på fortsettelsen og kjønn :)

AnonymBruker
Skrevet

Første var gutt, hadde mye smerter i bekken fra uke 10, ingen kvalme men veldig trøtt. Stor matlyst, cravings var sjokolade av all sort😅

Nå i andre svangerskap merker jeg knapt jeg er gravid. Er snart i tredje trimester, har ikke vert kvalm, hatt smerter eller noe som helst. Venter jente nå🙈

Anonymkode: c93dc...968

AnonymBruker
Skrevet

To gutter. Ikke et eneste symptom i første graviditet. Var sengeliggende kvalm i andre. Måtte ta postafen for å ta bort det verste og var sykemeldt. Helt sykt det varierte slik!

Anonymkode: b6d3a...2a9

Skrevet

Baby 1: Kvalm til uke 16, trøtt til uke 10. Svangerskapsforgiftning. Litt bekkensmerter. Jente

Baby 2: Kvalm til uke 12, ingen trøtthet. Ingen forgiftning, fikk albyl-e. Invalidiserende bekkensmerter, måtte bruke rullestol. Gutt

Baby 3: Ingen kvalme, litt bekkensmerter fra uke 30. Ingen forgiftning, fortsatt albyl-e. Jente

Var 24, 26 og 28 da barna kom. 

Anonymkode: 64641...861

Skrevet

To gutter. Ingen plager med noen av de, merket knapt noe til graviditeten. Jobbet fullt (og litt mer) fram til permisjon, trente og levde livet som normalt.

Anonymkode: 26183...e27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...