AnonymBruker Skrevet i går, 13:33 #1 Skrevet i går, 13:33 Svigermor er dagmamma for minien vår på 1 år. Skal være det i et par uker. Hun vil garantert ikke ha penger for dette, men vi vil betale henne uansett 😅😊 Hva er vanlig timesats på sånt for tiden? Hun passer han i 8-9 timer for dagen. Anonymkode: 4752f...00a
Uanonym bruker Skrevet i går, 13:41 #2 Skrevet i går, 13:41 Hvis hun ikke vil ha betaling, ville jeg respektert det. Hun er barnets bestemor, ikke en barnevakt. 4
AnonymBruker Skrevet i går, 13:43 #3 Skrevet i går, 13:43 Jeg hadde ikke betalt bestemor for to uker, annet enn å gi henne en fin gave som takk. Hadde det vært feks en yngre slektning hadde det vært anderledes. Min mor hadde blitt fornærmet dersom jeg hadde tvunget på henne penger. Anonymkode: 800a4...8fe 4 2
AnonymBruker Skrevet i går, 13:50 #4 Skrevet i går, 13:50 Hvis det ikke var bestemor; barnehagepris pluss kontantstøtte. I 1990 betalte vi 4000 for dagmamna. Du kan jo regne om det til dagens kroneverdi. Anonymkode: 1656c...bdb
AnonymBruker Skrevet i går, 14:22 #5 Skrevet i går, 14:22 Kontantstøtten vil kanskje være naturlig betaling da? Anonymkode: 04153...186
AnonymBruker Skrevet i går, 14:22 #6 Skrevet i går, 14:22 Uanonym bruker skrev (41 minutter siden): Hvis hun ikke vil ha betaling, ville jeg respektert det. Hun er barnets bestemor, ikke en barnevakt. Hun har ikke sagt det rett ut, men jeg tipper hun avviser tilbudet om vi sier noe 😅 Anonymkode: 4752f...00a
AnonymBruker Skrevet i går, 14:23 #7 Skrevet i går, 14:23 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kontantstøtten vil kanskje være naturlig betaling da? Anonymkode: 04153...186 Det er vel etter fylte 13 mnd. Gjelder ikke oss da 😊 Anonymkode: 4752f...00a
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Det er vel kontantstøtten og bhg-pris som er vanlig å betale dagmamma. Hvis barnet er under ett år så ville det uansett vært riktigst å betale den summen, men så lenge det er bestemor, så ville jeg heller gitt en opplevelse sammen med dere, kanskje spørre om hun kunne tenke seg å være med dere på ferie til sommeren? Leie ei hytte på Sørlandet, reise til gøteborg eller ta en tur til DK og bo på et feriecenter? Anonymkode: ca65c...237
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #9 Skrevet 17 timer siden Må hun ta fri fra egen jobb? Anonymkode: caf9c...385
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er vel etter fylte 13 mnd. Gjelder ikke oss da 😊 Anonymkode: 4752f...00a Selv om du ikke mottar kontantstøtte, er vanlig dagmammapris kontantstøtte pluss barnehagepris. Du klarer sikkert å selv finne ut hva dette blir. Anonymkode: 1656c...bdb
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden Om hun kommer til å motsette seg betaling; hva med hotellweekend, konsert/teaterbilletter eller lignende? Anonymkode: bd9a9...a21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå