AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Hvor mye har du igjen å leve på etter alt av regninger er betalt? Gjerne legg til hva dine regninger er også Anonymkode: 663f0...c2b
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Vi har lagt opp økonomien slik at en lønning går til faste regninger, og en til "bruk og spar" 🙂 omlag 32k til alle lån, abo, trening etc Omlag 42-45 til løpende greier(mat, gøy, shopping, opplevelser og sparing) Anonymkode: a897a...59a
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Husleie strøm og mat er det som er de største utgiftene. Når det nødvendigste er betalt så er det kanskje 4000 igjen til hudpleie, klær, transport etc. Så det blir lite reiser og lite sparing… Anonymkode: 51155...cac 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden har ca 25000kr til barna og meg. Jeg har vært fattig mesteparten av livet, men har på et vis klart å bli så sløsete at alt dette går med hver måned. Det utrolige er at det føles ikke som jeg har noen råflotte vaner i det hele tatt. Med unntak av at jeg snuser. Anonymkode: b830f...bc6
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Skrevet 8 timer siden Jeg funker ikke slik. Jeg har flere kontoer å ta av så jeg går aldri tom. Anonymkode: c7ccd...a2d 1
Abra Skrevet 8 timer siden #6 Skrevet 8 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg funker ikke slik. Jeg har flere kontoer å ta av så jeg går aldri tom. Anonymkode: c7ccd...a2d Greit å ha flere sugardaddys ja Endret 8 timer siden av Abra
Gaia Skrevet 8 timer siden #7 Skrevet 8 timer siden Jeg bruker å ha ca. 20.000 igjen til bare meg selv pr. måned. Med disse pengene betaler jeg mat (ca. 3000 i måneden), andre husholdningsprodukter og fornøyelser. Jeg setter også av til sparing av dette.
Knirke Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden Jeg «har igjen» 0 kr, men det er fordi jeg har fordelt pengene på forskjellige bufferkontoer og fondssparing. Har bufferkontoer for bil, oppussing, ferie, hytte og hund. Har også en felleskonto sammen med samboer. Av lønna går ca 12.000 kr til forbruk, shopping, restaurant og fjas. 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 7 timer siden #9 Skrevet 7 timer siden Jeg har ca. 38 000,- til "overs" etter faste utgifter.
Molly 4.5 år Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Fikk melding om at husleien øker igjen fra 1 januar idag. Vil da betale nesten 11 tusen i husleie. Bodd her i 2.5 år og 3 økning. Kommunal bolig. Har innbo,bil og hundforsikring, tlf, nett,strøm og tv boks. Så nå blir enda mindre å leve på etter at regninger, medisiner er trekt. Må vell gi bort hunden og selge bilen. Minste ufør på det andre året 1
loveless Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden (endret) Ca. 8000-10000 etter faste utgifter (studielån, boliglån, forsikringer, strøm og internett) Dette går til mat og drivstoff. Er alenemor med 2 barn. Det er trangt men går, har dessverre ikke noe igjen til sparing, morro og uforutsette utgifter. Bruker ca 2500-3000 på drivstoff, så resten går til mat/husholdningsprodukter. Kontoen er tom noen dager før lønn hver mnd. Endret 6 timer siden av loveless 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden Sitter igjen med omtrent 21431kr når regninger og husleie er betalt. 12500kr i husleie 2900kr i forsikringer 1554 i telefonregning (har swap) 435kr i streaming 800kr i internett Så går omtrent 5500kr til mat og drivstoff, 1300kr til mat til dyrene (1 hund og 2 katter). Resterende går til fritid og sparing. Har betalt ned billånet, så jeg har ingen gjeld. Har heller ingen barn eller samboer Anonymkode: a53c5...338
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Jeg har ca 20 000 igjen på kontoen på slutten av måneden. Da har jeg jo allerede brukt penger på meg selv men jeg bruker ikke så mye vanligvis ca 3000… Anonymkode: 542ff...8bf
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden Grønnsaksvaffel skrev (1 time siden): Jeg har ca. 38 000,- til "overs" etter faste utgifter. Steike. Anonymkode: b71f4...0bb
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden Jeg har ca 9-10 000 kr etter faste utgifter er betalt. Synes det er mye med 24k utbetalt. Men jeg har lave utgifter og er ung ufør. Føler ikke at jeg mangler noe. Anonymkode: 2edd0...075
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden Har 50000 inn. Ca 20000 i utgifter. Men! Har gammelt hus som roper på oppmerksomhet. Så sitter stille i båten og venter på at hundretusener kan fly. Ikke på kjekke ting som nytt gulv og kjøkken. Men takrenner, varmtvannstank, drenering, nytt tak osv🫣 Anonymkode: a46ed...268
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden Etter at alle regninger og mat og nødvendige hjelpemidler og behandling er betalt har jeg ingenting av månedens inntekt igjen. Anonymkode: deb2d...f73
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Skrevet 4 timer siden Sitter igjen med 26.000 etter alt av regninger og faste utgifter er trekt. disse 26.000 skal gå mat og andre ting. mannen sitter igjen med 20.000 etter alt er betalt, dette skal også gå til mat bl a. Anonymkode: 05b0b...eef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå