Gå til innhold

Du med Norgespris. Hva blir strømregningen for november?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i sør-Norge og valgte Norgespris fra oktober. Første regning var på underkant av 700 kroner. Brukte 550 KW.

Denne måneden bikker det nok 1000 kroner. Til nå har jeg brukt 674 KW og strømregningen er på 855 kroner med 4 dager igjen. Dette tilsier 1,26 kroner per KW. Dette kan da ikke stemme?

Bare i går betalte jeg langt over 2 kr kilowatten. 43 kw og 93 kroner på en dag. Hvorfor endrer dette seg så mye?

Skjønner at det er noe påslag og greier, men kan da ikke bli så mye? Det er jo veldig villedende med 0,50 per kw. Tror ikke strømregningen min i fjor på samme tid var mindre uten Norgespris. Bare at nå betaler jeg for vannmåler i tillegg.

Anonymkode: f0e7d...c39

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nettleie kommer i tillegg.

Anonymkode: c3e73...6d5

AnonymBruker
Skrevet

Har foreløpig brukt 787 kwh og pr i dag er regningen på 912,-

Anonymkode: 5ee35...851

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har foreløpig brukt 787 kwh og pr i dag er regningen på 912,-

Nettleien på 457,- (og så står det norgespris -577,-) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg bor i sør-Norge og valgte Norgespris fra oktober. Første regning var på underkant av 700 kroner. Brukte 550 KW.

Denne måneden bikker det nok 1000 kroner. Til nå har jeg brukt 674 KW og strømregningen er på 855 kroner med 4 dager igjen. Dette tilsier 1,26 kroner per KW. Dette kan da ikke stemme?

Bare i går betalte jeg langt over 2 kr kilowatten. 43 kw og 93 kroner på en dag. Hvorfor endrer dette seg så mye?

Skjønner at det er noe påslag og greier, men kan da ikke bli så mye? Det er jo veldig villedende med 0,50 per kw. Tror ikke strømregningen min i fjor på samme tid var mindre uten Norgespris. Bare at nå betaler jeg for vannmåler i tillegg.

Anonymkode: f0e7d...c39

Fordi du betaler FULL PRIS UTEN STRØMSTØTTE til ditt strømselskap. Norgespris og gammel strømstøtte trekkes fra på nettleia. Akkurat som i fjor. Og året før der. 

Om du har et strømselskap med gjennomfakturering merker du ingenting til det, for da trekkes minusnettleien av på strømfakturaen. For oss som ikke har et slikt strømselskap får en passe stor strømregning fra Tibber pluss at vi får penger inn på konto fra Elvia (netteier)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...