Octopus Skrevet mandag kl. 12:58 Forfatter #21 Skrevet mandag kl. 12:58 Snøklokke. skrev (14 timer siden): Hvordan går det med deg? ☺️ Det begynner å nærme seg mai 😁❣️ Hei! Ja, nå er det ikke lenge igjen! Jeg har en nedtelling på mobilen og det står «32 dager igjen!» vektnedgangen har gått veldig trått i mars, og jeg har bare gått ned 0,4 kg denne måneden. Det er litt kjedelig, men heldigvis ikke verdens undergang. Merker at jeg snart får eggløsning. Siste eggløsning før prøvingen starter Status mars: Startvekt: 82 kg Nåværende vekt: 77,6 kg Nedgang: -4,4 kg Hvordan går det med deg? Jeg har sjekket dagboken din etter oppdateringer, uten å finne noen spor Håper dere er ved godt mot
Snøklokke. Skrevet mandag kl. 18:10 #22 Skrevet mandag kl. 18:10 Octopus skrev (5 timer siden): Hei! Ja, nå er det ikke lenge igjen! Jeg har en nedtelling på mobilen og det står «32 dager igjen!» vektnedgangen har gått veldig trått i mars, og jeg har bare gått ned 0,4 kg denne måneden. Det er litt kjedelig, men heldigvis ikke verdens undergang. Merker at jeg snart får eggløsning. Siste eggløsning før prøvingen starter Status mars: Startvekt: 82 kg Nåværende vekt: 77,6 kg Nedgang: -4,4 kg Hvordan går det med deg? Jeg har sjekket dagboken din etter oppdateringer, uten å finne noen spor Håper dere er ved godt mot Skjønner det føles tregt, men du har jo vært råflink, og det er fremgang selv om det går saktere noen uker/måneder 🥰 Det blir gøy å følge med! Det går greit, jeg er mest aktiv på babyverden sitt forum, føler det er litt bedre der 😁🙈 men vi hoppet rett på ny prøveperiode, også fikk jeg mens 21 mars, og har blødd siden da, avtatt litt siste dagene, men fikk positiv test i går! Så nå er jeg veldig forvirra..jeg har tatt blodprøve i dag. Skjønner ingenting😆
Octopus Skrevet mandag kl. 19:23 Forfatter #23 Skrevet mandag kl. 19:23 Snøklokke. skrev (1 time siden): Skjønner det føles tregt, men du har jo vært råflink, og det er fremgang selv om det går saktere noen uker/måneder 🥰 Det blir gøy å følge med! Det går greit, jeg er mest aktiv på babyverden sitt forum, føler det er litt bedre der 😁🙈 men vi hoppet rett på ny prøveperiode, også fikk jeg mens 21 mars, og har blødd siden da, avtatt litt siste dagene, men fikk positiv test i går! Så nå er jeg veldig forvirra..jeg har tatt blodprøve i dag. Skjønner ingenting😆 Takk! Ja, det er heldigvis bedre med litt nedgang enn ingenting eller oppgang! Oi! Graviditetstest du mener sant? Ikke eggløsningstest. Det er ganske moro! Har du blødd sånn ordentlig mensen-mengde da? Ikke bare hatt en mellomblødning? Men høres jo sånn ut, hvis du ha blødd siden 21. Spennende! Kroppen er merkelig!
Snøklokke. Skrevet mandag kl. 21:25 #24 Skrevet mandag kl. 21:25 Octopus skrev (2 timer siden): Takk! Ja, det er heldigvis bedre med litt nedgang enn ingenting eller oppgang! Oi! Graviditetstest du mener sant? Ikke eggløsningstest. Det er ganske moro! Har du blødd sånn ordentlig mensen-mengde da? Ikke bare hatt en mellomblødning? Men høres jo sånn ut, hvis du ha blødd siden 21. Spennende! Kroppen er merkelig! Absolutt 👏 Ja, graviditetstest! Føler det var som mens de første 4-5 dagene..før det ble mindre og mer friskt blod liksom. Veldig nysgjerrig på hva som skjer nå da!
Octopus Skrevet tirsdag kl. 02:26 Forfatter #25 Skrevet tirsdag kl. 02:26 Snøklokke. skrev (4 timer siden): Absolutt 👏 Ja, graviditetstest! Føler det var som mens de første 4-5 dagene..før det ble mindre og mer friskt blod liksom. Veldig nysgjerrig på hva som skjer nå da! Så snodig! Krysser fingrene! Jeg hadde sjekka med strimmeltest daglig eller annenhver dag for å sjekke at HCG-nivået øker. Siden det dukket opp på så rart tidspunkt i syklus. Hva gjorde at du tok en graviditetstest under mensen? Det er jo bare flaks at du oppdaget det
Snøklokke. Skrevet tirsdag kl. 11:36 #26 Skrevet tirsdag kl. 11:36 Octopus skrev (9 timer siden): Så snodig! Krysser fingrene! Jeg hadde sjekka med strimmeltest daglig eller annenhver dag for å sjekke at HCG-nivået øker. Siden det dukket opp på så rart tidspunkt i syklus. Hva gjorde at du tok en graviditetstest under mensen? Det er jo bare flaks at du oppdaget det Var bare så utypisk blødning for meg, også har jeg blødd veldig lite siste dagene, så tok både eggløsningstest og graviditetstest, for bare å sjekke liksom🤣🙈 ja sant.. spent på blodprøvesvar!
Octopus Skrevet tirsdag kl. 11:39 Forfatter #27 Skrevet tirsdag kl. 11:39 Snøklokke. skrev (1 minutt siden): Var bare så utypisk blødning for meg, også har jeg blødd veldig lite siste dagene, så tok både eggløsningstest og graviditetstest, for bare å sjekke liksom🤣🙈 ja sant.. spent på blodprøvesvar! Ja, sant! Du tok blodprøve. Så spennende da! Håper du får svar i dag! Krysser fingrene for deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå