Octopus Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg fikk en liten i april i år, og vi har allerede begynt å snakke om nummer to Vi skal ikke starte å prøve på alvor foreløpig, men jeg tenkte likevel å lage en dagbok nå for å samle tanker, holde styr på sykluser, vekt og planlegge. Jeg fikk mensen igjen for en uke siden og plutselig fikk jeg veldig lyst til å starte prøvingen med en gang. Jeg er spent på hvordan mensen og syklusene blir fremover. Denne blødningen var tidenes korteste på bare tre dager med lite blod. Foreløpig plan er å starte prøvingen i mai 2026, så ca. om et halvt år. For dere som fulgte den forrige dagboken min vet at jeg stort sett hele livet har slitt med overvekt, så planen er egentlig å komme ned på vekten jeg hadde før graviditeten før jeg blir gravid på nytt. Nå veier jeg ca. 81 kg, og før jeg ble gravid veide jeg 67 kg. 14 kg jeg bør/ønsker å gå ned. Jeg skal ikke ligge for lavt på kcalnivå da jeg fortsatt ammer. Men skal kutte godteri, pepperkaker, sjokolademelk og lignende i hverdager, som det har blitt litt mye av Spise mer frukt og bevege meg mer Ellers er livet ganske likt som det var da jeg opprettet den forrige dagboken (bortsett fra babyen). Jeg er 34 år, godt gift med mannen min, bor i det samme huset i Stavanger og han er fremdeles er snusfri. Jeg starter på jobb igjen i februar, så jeg nyter de siste ukene i permisjon Status november: Startvekt: 81 kg Nåværende vekt: 80,8 kg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå