AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Reima har jo 6 cm voksetillegg på sine størrelser, så de er store og romslige, har hørt kattnakken også er store, men hvor store? Er de slik som reima eller større/mindre? Tenker på regndressene til kattnakke, ikke vinterdressene. Anonymkode: efdbe...cdb
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Kan du ikke bare bestille hjem og prøve? Send tilbake det som ikke passer? Det er det som er vanlig å gjøre. Hvor mange størrelsestråder skal vi ha i høst? Er det du som har fått helt hangup på dressene til barna dine så må du be fastlegen om HJELP! Dette er IKKE normalt! Anonymkode: dd220...1aa 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Vi har reima vinterdress og kattnakken plask todelt regnsett til barnet (16 mnd) bruker samme str i begge. Må snart gå over til større størrelse i innetøy (bodyer) men yttertøyet er romslig. Anonymkode: b3e14...73f 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan du ikke bare bestille hjem og prøve? Send tilbake det som ikke passer? Det er det som er vanlig å gjøre. Hvor mange størrelsestråder skal vi ha i høst? Er det du som har fått helt hangup på dressene til barna dine så må du be fastlegen om HJELP! Dette er IKKE normalt! Anonymkode: dd220...1aa Lol, det er ikke meg. Og finnes nå uansett grenser for hva man skal kontakte legen for. Anonymkode: efdbe...cdb
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan du ikke bare bestille hjem og prøve? Send tilbake det som ikke passer? Det er det som er vanlig å gjøre. Hvor mange størrelsestråder skal vi ha i høst? Er det du som har fått helt hangup på dressene til barna dine så må du be fastlegen om HJELP! Dette er IKKE normalt! Anonymkode: dd220...1aa Jøss… Hvorfor ikke bare svare på en ordentlig måte eller bla videre? Du MÅ vel ikke innom disse trådene om det plager deg så mye? Anonymkode: c85d7...a3b 2
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har reima vinterdress og kattnakken plask todelt regnsett til barnet (16 mnd) bruker samme str i begge. Må snart gå over til større størrelse i innetøy (bodyer) men yttertøyet er romslig. Anonymkode: b3e14...73f Takk! Anonymkode: efdbe...cdb
Anononyma Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har reima vinterdress og kattnakken plask todelt regnsett til barnet (16 mnd) bruker samme str i begge. Må snart gå over til større størrelse i innetøy (bodyer) men yttertøyet er romslig. Anonymkode: b3e14...73f Akkurat samme her, vinterdress (Trondheim) fra Reima og plask regnsett fra Kattnakken i str 104. De er ganske akkurat like store og litt romslige i str Men, kjøpte en vinterdress fra Kattnakken i tillegg i samme str, og den var faktisk i største laget, noen cm lengre enn den fra Reima. Men, fint å ha litt god plass da! 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #8 Skrevet 11 timer siden Anononyma skrev (36 minutter siden): Akkurat samme her, vinterdress (Trondheim) fra Reima og plask regnsett fra Kattnakken i str 104. De er ganske akkurat like store og litt romslige i str Men, kjøpte en vinterdress fra Kattnakken i tillegg i samme str, og den var faktisk i største laget, noen cm lengre enn den fra Reima. Men, fint å ha litt god plass da! Takk for nyttig svar😊 Anonymkode: efdbe...cdb
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #9 Skrevet 11 timer siden Jeg syns de er like på størrelse Anonymkode: d6723...a09 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Skrevet 11 timer siden Min brukte sin vinterdress fra kattnakken i 2 sesonger. Vil si den er ganske romslig i str ja. Ikke prøvd Reima da, så kan ikke sammenligne. Anonymkode: 58ea1...f9d 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #11 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Kan du ikke bare bestille hjem og prøve? Send tilbake det som ikke passer? Det er det som er vanlig å gjøre. Hvor mange størrelsestråder skal vi ha i høst? Er det du som har fått helt hangup på dressene til barna dine så må du be fastlegen om HJELP! Dette er IKKE normalt! Anonymkode: dd220...1aa Kanskje det heller er du som skal logge av internett og skaffe deg noen å snakke med siden uskyldige tråder på et forum provoserer deg så fælt? Anonymkode: d6723...a09 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden Opplever dem som like store. Vi bruker reima vinterdress og kattnakken regndress. Begge i 92 på 2-åringen og de er romslige til ham begge to, enda han nærmer seg 98 i vanlige klær 😊 Anonymkode: 7836f...188 1
Sokk1 Skrevet 11 timer siden #13 Skrevet 11 timer siden Når jeg legger regndressene fra kattnakken sammen med vinterdressene fra Reima, så er kattnakken gjennomgående ca en størrelse større. Todelt regnsett er mer "normalt" i størrelsen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #14 Skrevet 11 timer siden Samme som de andre skriver, oppleves som ganske romslig. Kattnakken anbefaler vel, som Reima, også å gå ned, heller enn opp om man er mellom to størrelser eller bare litt over én - altså at cm-størrelsen indikerer mer når den passer fra enn til? Mener de gjorde det tidligere, i hvert fall. Ser de nå oppgir nøyaktige cm-mål på hvert produkt, for ulike deler, så man kan alltids sjekke og sammenligne med det man har hjemme Anonymkode: 40d03...ec3 1
Saltwatertaffy Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden Jeg synes dressene fra Kattnakken er hakket større i størrelsen enn Reima. Min treåring har helårsdress i 104 fra Kattnakken og vinterdress fra Reima i 110. Kattnakken-dressen er mer romslig til henne enn Reima-dressen til tross for at den er en størrelse mindre. Todelt regnsett fra Kattnakken føler jeg er mer mot normal/litt romslig.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden Saltwatertaffy skrev (1 time siden): Jeg synes dressene fra Kattnakken er hakket større i størrelsen enn Reima. Min treåring har helårsdress i 104 fra Kattnakken og vinterdress fra Reima i 110. Kattnakken-dressen er mer romslig til henne enn Reima-dressen til tross for at den er en størrelse mindre. Todelt regnsett fra Kattnakken føler jeg er mer mot normal/litt romslig. Oi såpass ja, hvor høy er barnet? Anonymkode: efdbe...cdb
Saltwatertaffy Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oi såpass ja, hvor høy er barnet? Anonymkode: efdbe...cdb Har ikke målt henne på en stund men nærmere 110 enn 104 hvertfall! 104 i vanlige klær og Kattnakken todelt-sett er knapt til henne nå. (snart 4 år og slank men litt bredt bygd) Endret 9 timer siden av Saltwatertaffy
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Skrevet 8 timer siden Saltwatertaffy skrev (12 minutter siden): Har ikke målt henne på en stund men nærmere 110 enn 104 hvertfall! 104 i vanlige klær og Kattnakken todelt-sett er knapt til henne nå. (snart 4 år og slank men litt bredt bygd) Skjønner, er nok min snart 4 åring som er liten, 98 cm og bruker 98 i yttertøy og 104 i innetøy. Anonymkode: efdbe...cdb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå