Gå til innhold

Mann som tok kontakt først. Fremstod som en gris meldinger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En mann fra utlandet tok kontakt med meg på instagram. Han sendte følgeforespørsel, jeg fulgte ham tilbake. Så  deretter en melding fra ham.Praten gikk deretter videre til snap. Der han begynte å prate om sex og begynte å runke mens han pratet med meg på snap. Dette sa han selv.

Btw han er fra Tyrkia. Når jeg søkte han opp på facebook så hadde en rekke bilde fra moskeer og religiøse symboler.  Jeg har sagt at jeg søker seriøst forhold og likevel snakket han nasty så tidlig og har pushy på sextexting og at begynte  å prate om kroppen min og sex og overnatting. Blir sjokkert. Nå må jeg hvertfall droppe. Men hvorfor fremstå som religiøs når man er ekkel mot ei kvinne man såvidt kjenner

Anonymkode: eaf18...4e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overskrift: jeg Mente: han fremstod som en gris på meldinger

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke uvanlig, desverre.  Det er bare å blokkere og gå videre i livet.

Anonymkode: cf3dd...849

AnonymBruker
Skrevet

Hva forventa du når du flytta det over på snap? Man kan chatte, sende bilder og ha videosamtaler på Insta også.. 

Husk å screenshotte og rapportere slike brukere. 

Anonymkode: b4ff3...f90

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Driver folk virkelig med slikt i det virkelige liv? Altså svarer vilt fremmede utlendinger som sender meldinger til de på Instagram? 

Hva blir det neste? Att du sender de penger fordi hunden trenger veterinær? 

Anonymkode: 670ed...0bc

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Alltid lurt på hvem i all verden som godtar alle de random mennene som spør på Insta og Face 😅 

Anonymkode: 9b92b...933

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du valgte han jo.

Anonymkode: 175de...ccb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En mann fra utlandet tok kontakt med meg på instagram. Han sendte følgeforespørsel, jeg fulgte ham tilbake. Så  deretter en melding fra ham.Praten gikk deretter videre til snap. Der han begynte å prate om sex og begynte å runke mens han pratet med meg på snap. Dette sa han selv.

Btw han er fra Tyrkia. Når jeg søkte han opp på facebook så hadde en rekke bilde fra moskeer og religiøse symboler.  Jeg har sagt at jeg søker seriøst forhold og likevel snakket han nasty så tidlig og har pushy på sextexting og at begynte  å prate om kroppen min og sex og overnatting. Blir sjokkert. Nå må jeg hvertfall droppe. Men hvorfor fremstå som religiøs når man er ekkel mot ei kvinne man såvidt kjenner

Blokker 

AnonymBruker
Skrevet

Et godt råd, hold deg unna menn fra land med mye fattigdom, der de trenger visum for å komme til Norge. 

Hilsen en som er lykkelig gift med en mann med muslimsk bakgrunn, men aldri i livet hadde hentet en som ikke allerede bodde her og hadde papirene i orden. 

Anonymkode: 8d2e4...42d

AnonymBruker
Skrevet

Muslim.

Anonymkode: 5133d...ad9

Skrevet

Ikke uvanlig at menn gjør sånn, uavhengig om de er fra Norge eller Tyrkia. Enkelte menn tenker bare med pikken..... 🙄 

Sånne folk blir ignorert og blokkert her, for sånne ting gidder jeg ikke 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...