AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Uansett kjønn, fantaserer du om noen brukere? Noen spesielt lokkende eller sjarmerende? Anonymkode: 70d84...86c
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden Sånn servere ei flathånd, ballespark og kvele med ei pute, du mener? Anonymkode: 83046...c64 1
PITTY Skrevet 5 timer siden #7 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Uansett kjønn, fantaserer du om noen brukere? Noen spesielt lokkende eller sjarmerende? Anonymkode: 70d84...86c Håper du at det er på deg?
Bamseklemmer Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden (endret) Strigiformes skrev (4 timer siden): Fantaserer om @Bamseklemmer 🔥 Nå ble jeg glad, for det varmet meg❣️og jeg tror ikke du har noe imot at dette er gjensidig?😅 Jeg mener fantasier er godt å ha og være til trøst til mange, når man er eller føler seg alene.. Så fantasier er egentlig en god egenterapi.. som gir nytelse , og som skjer usynlig i sin egen fantasiverden. Du er min fantasifigur @Strigiformes fordi du er vennlig.. Men også fordi du skriver så ærlig, så seriøst, men også bruker humor.. Jeg tror du er en fantasifigur for mange andre.. du er også et godt forbildet av det jeg ønsker meg på et forum❣️👏 Så jeg ser på fantasier som medisin for egen livskvalitet.. og det å ha gode varme fantasier om en person, er både omsorgfullt og vennlig. Så vennlighet på et forum blir alltid godt mottatt, for det fører ofte til gjensidighet og fantasier😅 Kan et forum bli bedre.. der det finnes vennlighet, enighet og gjensidig kjærlighet og fantasier om hverandre. Det er jo vennskap som ikke bør oppfattes som kontaktannonse, for kontakten er jo allerede opprettet i enighet og i det skjulte? Altså.. kontakten ble opprettet uten kontaktannonse🫡 Jeg gjentar: Dette er ingen kontaktannonnse! Endret 3 timer siden av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
Snok1 Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Jeg har et så problematisk forhold til at jeg bruker tid inne på dette forumet. Dersom jeg hadde fantasert om noen her inne ville det blitt en slags selvnedverdigende masochisme, og det er ikke en del av hva vanligvis tenner på.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Snok1 skrev (1 minutt siden): Jeg har et så problematisk forhold til at jeg bruker tid inne på dette forumet. Dersom jeg hadde fantasert om noen her inne ville det blitt en slags selvnedverdigende masochisme, og det er ikke en del av hva vanligvis tenner på. Vel, du bidrar til sinnets munterhet hos meg, og er ofte fornuftens stemme i flere diskusjoner, så stay strong😘 Anonymkode: 599a8...20e 1
Stillalive Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden De fleste profilene er jo anonyme, så jeg er nok ikke ofte nok innom til at noen har utmerket seg til å bli en del av en fantasi.
Strigiformes Skrevet 57 minutter siden #12 Skrevet 57 minutter siden Bamseklemmer skrev (1 time siden): Nå ble jeg glad, for det varmet meg❣️og jeg tror ikke du har noe imot at dette er gjensidig?😅 Jeg mener fantasier er godt å ha og være til trøst til mange, når man er eller føler seg alene.. Så fantasier er egentlig en god egenterapi.. som gir nytelse , og som skjer usynlig i sin egen fantasiverden. Du er min fantasifigur @Strigiformes fordi du er vennlig.. Men også fordi du skriver så ærlig, så seriøst, men også bruker humor.. Jeg tror du er en fantasifigur for mange andre.. du er også et godt forbildet av det jeg ønsker meg på et forum❣️👏 Så jeg ser på fantasier som medisin for egen livskvalitet.. og det å ha gode varme fantasier om en person, er både omsorgfullt og vennlig. Så vennlighet på et forum blir alltid godt mottatt, for det fører ofte til gjensidighet og fantasier😅 Kan et forum bli bedre.. der det finnes vennlighet, enighet og gjensidig kjærlighet og fantasier om hverandre. Det er jo vennskap som ikke bør oppfattes som kontaktannonse, for kontakten er jo allerede opprettet i enighet og i det skjulte? Altså.. kontakten ble opprettet uten kontaktannonse🫡 Jeg gjentar: Dette er ingen kontaktannonnse! Jeg har ikke noe imot det @Bamseklemmer. Fantasier er veldig sunt som du skriver, og jeg har lært mye her på KG med tanke på det. Det opplever jeg som veldig berikende. Tusen hjertelig takk for vennlige og varme ord. Det er veldig koselig. Fantasiens verden er en verden full av skatter, som bør vannes, voktes og passes godt på. Litt som den vakreste hage slik at den kan vokse, gro og trives. En frodig hage med ville vekster og blomster av alle slag. Dei lever i lag 🎶🎶🎶 Jeg tenker at det er viktig å ta vare på hverandre, inspirere hverandre og ikke minst lære at fantasier er sunt, og ingenting å skamme seg over. Det er for meg selve grobunnen og grunnlaget for god egenkjærlighet ❣️ Det har jeg lært av deg @Bamseklemmer så tusen hjertelig takk for det. Det gjør meg godt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå