AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #21 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du trenger ikke tilbringe mye tid på nettfora for å se at det et en hel bråte av dere. Folk kaster rundt seg med diverse - ofte feilstavede - narsissismepåstander. Åpenbart noe som har trendet et sted. Anonymkode: fd396...8f7 Fordi vi har møtt/vært utsatt for noen som åpenbart er det.. Anonymkode: 06d2c...243 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg orker ikke å lese meg opp om det emnet. Men nå er jeg sikker på at min mor var psykopat. Jeg har aldri fått en klem, sitte på et fang, fått trøst. Aldri fått et eneste positivt ord. Det har vært psykisk og fysisk mishandling. Hun fikk og pappa til å kutte kontakt med sine 2 barn, og alt av familie og venner. Og lagt skylden på alle de. Også hans barn, som var små barn da de møttes. Jeg ble nok ekstra hatet, fordi jeg er ekstremt sta, og mamma klarte aldri og kontrollere meg. Og jeg kom meg vekk, og kuttet henne ut da jeg var 16 år. Men hun har prøvd å skade meg på alle tenkelige måter, helt fram til hun døde. Og til de få vennene hun hadde, så er jo jeg helt grusom. Jeg var både rusmisbruker, kriminell og hore. Og jeg har aldri prøvd dop, aldri gjort noe kriminelt, og aldri solgt meg selv. Jeg har og en eldre søster, som ikke helt tror på alt jeg opplevde. Men det er fordi hun gjorde alt for å glede vår mor, og oppførte seg perfekt i følge vår mor. Så hun opplevde aldri fysisk mishandling, og psykisk mishandling i mye mindre grad. Hun fikk og noen gode ord av vår mor. Og den psykiske mishandlingen av meg var konstant, kunne jo vare i timevis hver dag. Anonymkode: 8dccf...efa Jeg har enda minnet av de få gangene min mor faktisk satt meg på fanget, og jeg, lille ungen, var bare livredd for å bli slengt i gulvet. Kan ikke ha vært mer en to, tre år første gangene. Mest i sosiale lag selvfølgelig, måtte jo vere normal mor da. Humøret hennes kunne snu på en tiøring, fra smil og latter, til rasende sinne. Og dette lærte jeg fort som liten unge. Reagerte jeg feil på "omsorgen" hennes, som jeg jo alltid gjorde, - for det var jo forvirrende å vite hvordan jeg nøyaktig skulle/burde/måtte reagere, jeg var dårlig på å speile ho rett og slett, så ble jeg stort sett rundprylt eller kjeftet ut etter noter. Selvfølgelig måtte jeg svi, jeg hadde jo ødelagt livet hennes med å bli født. Helt logisk det? I åresvis gikk jeg mer ute i skauen hele dagen når jeg ikke var på skolen, fordi jeg ikke våget å vere hjemme. Dette var ikke noe som stresset dama. Anonymkode: 97b64...dcb
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #23 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi vi har møtt/vært utsatt for noen som åpenbart er det.. Anonymkode: 06d2c...243 Eller ønsket at dere har vært det. Det virker som en bråte folk har vanskelig for å se klart her. Men selvsagt hjelper ikke dette å si, alle som påstår dette er selvsagt 100% i stand til å bedømme dette selv...🙄. Mtp hvor nedsnødd og lettpåvirkelige folk flest er, tviler jeg sterkt på dette. Logisk nok, siden diagnostiseringen går 100% én vei her. Anonymkode: 07939...a79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå