AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Hei! Skal ha noen kollegaer på julebord hjemme hos meg - vi blir ikke så mange, og ikke så mange som drikker alkohol. Jeg trenger tips til et litt «julete» velkomstdrikke (både alkoholfri og med alkohol). Den må være superenkel, jeg har ikke shaker. Anonymkode: 63fce...1d1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden https://meny.no/oppskrifter/drikke/drink/julebrus-drink/ Anonymkode: 56700...bd5
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Tar deg helt på ordet, bokstavelig talt. Julete. Iste av julete. La trekke lenge så kryddersmak frigjøres, sukker og isbiter. Anonymkode: 3b63d...77b 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): https://meny.no/oppskrifter/drikke/drink/julebrus-drink/ Anonymkode: 56700...bd5 Tips til alkohol man eventuelt kan ha oppi denne? 😅 eller er den best uten kanskje, hehe.. Anonymkode: 63fce...1d1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tar deg helt på ordet, bokstavelig talt. Julete. Iste av julete. La trekke lenge så kryddersmak frigjøres, sukker og isbiter. Anonymkode: 3b63d...77b Jeg kan ikke te 🤓 skriv gjerne dette enda mer detaljert for meg, haha! Anonymkode: 63fce...1d1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hei! Skal ha noen kollegaer på julebord hjemme hos meg - vi blir ikke så mange, og ikke så mange som drikker alkohol. Jeg trenger tips til et litt «julete» velkomstdrikke (både alkoholfri og med alkohol). Den må være superenkel, jeg har ikke shaker. Anonymkode: 63fce...1d1 Gløgg? Anonymkode: a3e1a...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tips til alkohol man eventuelt kan ha oppi denne? 😅 eller er den best uten kanskje, hehe.. Anonymkode: 63fce...1d1  Jeg drikker ikke alkohol, så serverer denne slik den er :) Anonymkode: 56700...bd5
Hanne67 Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gløgg? Anonymkode: a3e1a...3f9 Ja, og den kan serveres både med og uten alkohol, og godt med rosiner og hakkede nøtter oppi. Mest julete jeg kan tenke meg
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Tenkte også på gløgg, en med rødvin og en uten. Lukter jul 😊 Anonymkode: 090aa...60b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Lys gløgg med/ uten hvitvin? Med kanelstenger oppi? Anonymkode: 583e8...34d
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tips til alkohol man eventuelt kan ha oppi denne? 😅 eller er den best uten kanskje, hehe.. Anonymkode: 63fce...1d1 Til te passer det best med rom av brennevin synes jeg, men du kan bruke vodka også. Teknekt kaller vi det 😉 Anonymkode: 090aa...60b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå