AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Er ikke dette rødt flagg? Anonymkode: a1232...6b7
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Hvordan det, egentlig? Anonymkode: 6cf4e...0a0
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Daten sier i hvert fall tydelig fra at dere ikke er kjærester (enda). Men, det kommer jo an på hvor lenge dere har datet, hvor godt kjent dere er blitt, hvor langt dere har kommet i datingprosessen. Er dere fremdeles i bli-kjent-fasen, så synes jeg det er helt greit å ikke be med daten! Anonymkode: 3672d...529 10
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Litt mer info enn overskriften hadde vært kjekt. Vanskelig å si om det er rødt flagg uten noe særlig mer info om dere Anonymkode: 81392...2e2 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Trolltunge skrev (2 minutter siden): Spørs hvor lenge dere har datet det. Ca 6 mnd Anonymkode: a1232...6b7
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er ikke dette rødt flagg? Anonymkode: a1232...6b7 Hvorfor skulle det være det? Dere er jo ikke et par, men bare på dater’n ennå! Anonymkode: 0e15c...81c 4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ca 6 mnd Anonymkode: a1232...6b7 Vil vel sjekke opp noen der da. Anonymkode: 6522c...ee7
Trolltunge Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ca 6 mnd Anonymkode: a1232...6b7 Da er det på tide å kalle seg kjærester, eller kutte ut. 13 2
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Etter 6 mnd burde dere vært ekslusive. Så ja,- ikke greit. Anonymkode: 06907...de2 8 1 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden Trolltunge skrev (9 minutter siden): Da er det på tide å kalle seg kjærester, eller kutte ut. Nettopp. Derfor er det rart å ikke bli bedt med på julebord. Anonymkode: a1232...6b7 1
Trolltunge Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nettopp. Derfor er det rart å ikke bli bedt med på julebord. Anonymkode: a1232...6b7 Ja, men også rart å fremdeles kalle hverandre daten. 5
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Med jobb? Da hadde det vært helt greit at han dro alene. Julebord med venner hvor alle tar med samboer/kjæreste/ektefelle/date, hadde jeg nok spurt hvorfor han vil dra alene. Anonymkode: 8deb9...c87 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Skrevet 2 timer siden Er det julebord med partner? Det synes jeg er litt vesentlig info når en slik melding postes. Og nei, om dere har datet i 6 måneder synes jeg ikke nødvendigvis det er rart om han ikke vil ha deg med på julebord som partner. Det kan være mange grunner for det. Kanskje det er et arbeidsmiljø med mye sladder. Kanskje han vil være mer etablert med deg før han tar deg med, trenger jo ikke bety at han ikke er seriøs med deg. Og flere muligheter. Anonymkode: cc7bc...411 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Skrevet 2 timer siden Hvis det er jobb så er det kanskje ikke så rart. Selv om det er med følge, er det flere steder det egentlig er vanligst å komme uten, spesielt blant de yngre. Har du lyst å sitte og prate med kollegaene hans uansett, som du ikke kjenner? Hadde det vært vennejulebord er det anderledes, for de vil du jo bli bedre kjent med og omgås mer og mer. Jeg hadde ikke tatt med en relativ ny kjærest på jobbjulebord, og hadde ikke villet være med noen heller. Anonymkode: 72b95...afe 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #16 Skrevet 2 timer siden Jeg ville ikke dratt med en såpass fersk kjæreste/date på noen jobb tilsetting. Grunnen er enkel for min del. Jobb er jobb og jeg setter en grense mellom jobb og privat liv. Mine kollegaer er IKKE mine nære venner selv om jeg med årene har noen få gode vennskap som startet som jobb relasjon. Jeg blander ikke mitt privatliv med jobben. Er det snakk om samboerskap eller ekteskap så ville dette stilt seg annerledes. Men en kjærste blir aldri min pluss 1 på jobb eventer. Var dette julebord med mine venner så er det en privat og personlig tilsetting og her ville det vært naturlig å ta med en kjæreste. Anonymkode: 04549...87e 4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Forstår veldig godt at han ikke vil introdusere en date for alle kollegaene etter bare 6 måneder, og involvere deg i det.. det er hans miljø, la han ha det i fred til dere har kommer litt lenger.. Anonymkode: 40681...459 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden Han tar ikke med seg fisk på fisketur. eller så er han bare ikke klar for å introdusere deg til folk enda. Anonymkode: 9d218...747
Daria Skrevet 23 minutter siden #19 Skrevet 23 minutter siden Jobbjulebord med partner betyr gjerne samboer/ektefelle. Det er ikke et sted det er naturlig å ta med fersk kjæreste (og jeg klarer ikke helt å skjønne hvorfor man skulle ha noe ønske om å være med heller, men hver sin lyst...). 2
AnonymBruker Skrevet 20 minutter siden #20 Skrevet 20 minutter siden Skjønner ikke hvorfor du vil være med. På jobb julebord, hvor man kan ta med partner, så er det de som er gift og samboere, som pleier å ta med partner. Man pleier ikke å ta med kjæresten. Anonymkode: 64422...756
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå