AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #21 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du er jo allerede utro (emosjonelt utroskap), så om du ligger med han eller ikke gjør ikke store forskjellen. Anonymkode: 653a2...e09 Nei, det er jeg ikke. Jeg har ingen kontakt med denne mannen på fritiden, og gjør absolutt ingenting for å dyrke en relasjon utenom det å være kollegaer. Jeg har ikke nr hans, ingen kontakt på sosiale medier eller noe slikt. Å dra en parallell mellom uønskede følelser og ligging er drøyt syns jeg, dette er milevis unna utroskap. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Plutselig du lissom. Dersom det har kommet så langt, har du selv all skyld i dette. Det er bare så utrolig teit å høre på sånne som deg. Skjerp deg og legg det vekk. Alternativ kan du tre deg over fyren en eller annen gang å se "hvor fantastisk" det er. Over 40% av all utroskap skjer på jobb, du kommer til å bli en del av denne statistikken. Før du gjør det, bør du lese en eller flere av trådene om hvordan livet blir etter en skilsmisse. Du blir nok "lykkelig", men barna og familien som du egentlig "vil ofre livet for" blir ødelagt. Du er bare så, ugh, forutsigbar🤮. Anonymkode: 29e34...ea0 Det kan godt være at jeg har noe skyld i dette. Men skjønner ikke hoppet til at jeg like gjerne kan ligge med han og ødelegge en familie. Hvor gir jeg uttrykk for at det er noe jeg ønsker? Tvert imot syns jeg dette er både vondt og vanskelig, og jeg vil bare at det skal gå over. AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kjære ts. Det kommer ikke til å gå over av seg selv. Du må bestemme deg for å komme over det. Lettere sagt enn gjort, selvsagt, men hvis du har viljen (som det høres ut som) vil du også finne styrken til å gjøre det. Jeg heier på deg! Gjør et stykke ærlig og kritisk sjelegranskning. Finn ut hva det er med denne personen som trigger deg så sterkt, hvilke udekte behov eller ønsker han treffer i deg. Da kan du gjøre noe med årsaken til at du kjenner på disse følelsene. Husk: Kollegaen er først og fremst en indikator på at du savner noe i livet ditt. Det trenger ikke ha noe med ekteskapet ditt å gjøre. Snarere tvert imot, siden dette er uønskede følelser, antar jeg at du er rimelig fornøyd med partneren din og forholdet du er i. Og ellers: Unngå kontakt så langt som mulig. Hvis du må omgås han; let etter de dårlige sidene hans. Hvis han er et menneske, er det stor sannsynlighet for at han har noen… Riv han ned fra pidestallen. Avslør han 😉 Og unngå å drømme om det som kunne vært. Det er tross alt ikke han som skal oppfylle drømmene og lengslene dine - det må du gjøre selv. Du har det i deg, allerede. ❤️ Anonymkode: 110ff...ea3 Takk for konstruktivt svar. Jeg er nok, som mange småbarnsforeldre, fanget i et a4 liv som har tatt fra meg en del spontanitet og følelsen av å være meg selv - ikke bare mamma. Og så dukker det opp en veldig attraktiv mann, som jeg kan snakke fag med, og som forstår og verdsetter kompetansen jeg har i yrket mitt. Det er nok bare så enkelt som det. Så gjelder det å ri av bølgen vil jeg tro. Og selvsagt la være å dyrke følelsene. Anonymkode: 61032...9d7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå