Gå til innhold

Vondt å sette wegovy/mounjaro?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta min første sprøyte etterpå , superpingle😂

Anonymkode: 1d0f3...a72

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er vondt. Jeg går på Wegovy og merker ikke at jeg stikker. 

Anonymkode: 36262...7b9

AnonymBruker
Skrevet

Det er  overhodet ikke vondt 😉 det er bare å kjøre på 

Anonymkode: d7d9a...36d

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Nei, du merker det knapt. Nåla er veldig kort og tynn. Jeg har vel så vidt kjent et bittelite stikk bare. Det vondeste i prosessen er at det kan svi litt etter et minutt eller to, og det varer i noen få sekunder. Aner ikke hva sviinga kommer av, men det er heller ikke farlig. Lykke til :)

Endret av Villanelle
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vondere å bli stukket av mygg. Det kan av og til svi litt når væsken skal inn, men det er ikke mye og går veldig fort over. 

Anonymkode: c9e32...110

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer ann på hvordan du treffer..men stort sett kjenner man bare et svakt press/svak svie. Er værre å sette insulin i magen(dia1, samme nåler) setter W i låret for å ikke kludde det til med stikksteder,  der kjenner jeg lite...

Anonymkode: 05cb0...152

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å klipe tak i magefettet og sette den der da? 

Anonymkode: 2f675...791

Skrevet

Det er nok helt andre problemer med Wegovy, men må man så må man. Wegovy er en medisin mot kostholds og livvstilskader, og det er bedre å fikse kosthold og livsstil enn å ta Wegovy. Tips:  Begrens karbohydrater til et minimum. Spis i stedet noe med proteiner, fett og fiber. Tren 5 timer i uka. Vent lenger mellom hvert måltid. Hvis du dropper kveldsmat og frokost så får blodsukkeret tid til å synke.

AnonymBruker
Skrevet
I Grosny skrev (3 minutter siden):

Det er nok helt andre problemer med Wegovy, men må man så må man. Wegovy er en medisin mot kostholds og livvstilskader, og det er bedre å fikse kosthold og livsstil enn å ta Wegovy. Tips:  Begrens karbohydrater til et minimum. Spis i stedet noe med proteiner, fett og fiber. Tren 5 timer i uka. Vent lenger mellom hvert måltid. Hvis du dropper kveldsmat og frokost så får blodsukkeret tid til å synke.

Hold kjeft.

Ingen er så dumme som det du tror tjukke folk er.

Anonymkode: 3ff20...cea

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hold kjeft.

Ingen er så dumme som det du tror tjukke folk er.

Anonymkode: 3ff20...cea

Ha ha,  jeg er tjukk sjøl, men har plutselig fått litt resultater med den kuren jeg beskriver.  Jeg har fått trua på at tjukkheten går over i løpet av et par år. Det å være tjukk kan henge sammen med insulinresistens (fordi det er insulinet som allokerer energi til fettcellene), og derfor er en kur som angriper dette interessant. Og jeg har slitt med fedme i flere tiår. Jeg har sugd til meg all kunnskap jeg har funnet om temaet, og ovennevnte opplegg er min strategi.

Endret av I Grosny
Skrevet

Kommet til stikk nr 86 syns fortsatt de er litt vondt. Vondeste er de sekundene midlet spruter inn. Å det svir etterpå. Å så får jeg blå merker der stikket ble satt.

Anonymkode: a531b...d82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...