Gå til innhold

Hvor lenge synes dere det er greit å vente med å levere pakke solgt på Finn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror man har 9 dager på seg fra kjøper handler (pakker som må innleveres på leveringssted). Hvor lang tid synes dere det er "greit" at det tar før pakken blir innlevert? 

Anonymkode: 165a8...515

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maks 3 dager. 

• Liker 3
Skrevet

Så fort som mulig?

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

2-3 dager

• Liker 2
Skrevet

De 9 dagene. Men de fleste leverer samme dag eller dagen etter. 

Anonymkode: fbc30...ae2

• Liker 4
Skrevet

Jeg kjøpte fra en selger som sendte siste dagen, og som på de 9 dagene ikke hadde greid å fjerne hårene på styleren hun solgte. 
Hun får ikke 10 av 10 hos meg! 

Jeg sender dagen etter, og gir beskjed om jeg IKKE får sendt raskt. 

Anonymkode: b28a3...5fb

• Liker 5
Skrevet

Er ikke fristen en uke? Jeg forventer at de gjør det neste dag da.

Anonymkode: dda2c...1af

• Liker 4
Skrevet

Frist er frist i min bok. Jeg hverken klager eller trekker i rating om selger bruker tida salgspoetalen har satt selv om jeg alltid sender så raskt som overhode mulig selv og stort sett neste dag. 

Anonymkode: 9997f...d55

• Liker 4
Skrevet

3 dager her, min egen mal. Jeg sender ca 250-300 pakker i året, og må ha litt struktur.

Anonymkode: 2cee8...82a

• Liker 2
Skrevet

Forventer at det sendes innen 2 dager. Tar det lengre tid gir jeg dårlig tilbakemelding 

Anonymkode: bb4b1...662

• Liker 3
Skrevet (endret)

Har man 9 dager så har man 9 dager... Hvis man bruker FiksFerdig så godtar man jo vilkårene også.

Selv sender jeg som oftest samme dag eller dagen etter.

Endret av Blåttvann
  • Liker 5
Skrevet

Maks 3 dager tenker jeg. 

Anonymkode: d0ebd...607

• Liker 3
Skrevet

Syns man skal sende fortest mulig og dersom man ikke har anledning til det bør man si fra om det til kjøper. 

• Liker 6
Skrevet

Når eg sender prøver eg å vera serviceminded og senda same dag eller neste. Opplyser alltid kjøpar om når pakka blir sendt herfrå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er fristen satt til ni dager, er alt innen ni dager helt greit. Man kan selge ting på Finn og likevel ha et liv...

Anonymkode: 36ac6...a27

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme dagen fra postkassa, neste dag på postkontoret.

Anonymkode: 806c7...413

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

3 dager. Eventuelt må man si fra. Husker jeg kjøpte en vare og sendingen ble hele tiden utsatt. Jeg sendte en melding og ba de om å sende varen snart. Fikk til svar at de var bortreist så derfor tok det så lang tid. Sånt går det an å informere om før det har gått en uke..

Anonymkode: cd3a2...b3e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

2 virkedager

• Liker 2
Skrevet

Liker ikke folk som prokrastinerer til siste frist. Det er antagelig de samme menneskene som handler julegaver lille julaften og leverer skattemeldingen 30.april kl. 2330. 

Egentlig forventer jeg at pakken er i postkassa innen 3 dager. Man blir godt vant med HeltHjem, Porterbuddy, Posten og Postnord som i de fleste tilfeller klarer å levere det meste på sentrale østlandet på etpar dager. Og klarer ikke selger å komme seg til postibutikken eller postkassa innen et døgn blir man mindre imponert

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...